Wednesday, June 9, 2010

Wooohooo for meeee!

Tyra Banksi modellitshikkide saates ytles yks kaunis tshikk, et tuleb v2ikelinnast ja seal oleks transvestiit kohe maha lastud, kui see oleks julgenud seal ringi k2ia. Ja lisas "it's not closed-mindedness but just... tradition."

:D Maikaad, et siukseid inimesi veel olemas on. See h2mmastab mind ikka ja j2lle. Mul endal on pea m6nikord nii lahti, et kipub selja tagant juba uuesti kokku puutuma. :D
Ahahahaa, nad seal kysisid p2rast, et what's bureaucracy and clowning? xD Klounimine on t6esti v2ga suur probleem t2nap2eva maailmas. Dollyle tehti ka naerun2gu p2he huulepulgaga.

Tegelik p6hjus lyhikeseks blogipostituseks on see, et wooohooo mina! :D Ma olen terve.
8elge, miks on nii lihtne teistele inimestele andestada, ja nii pagana raske sama iseendale teha? Ma annan endale andeks oma sydame valikud, selle, et valin armastuseks inimesed, kes minust kyynev6rdki ei huvitu, ja selle, et ma iseennast yldse ei armasta.
Yhe88suhteid ma ei kahetse, sest need on tavaliselt krdi l6busad olnud. :D :P

Igatahes... Let the Summer roll on. :)

No comments: