Friday, June 18, 2010

Ennustus

Sel aastal tuleb mul kivist suvi. Ma ei lähe mitte kuskile ega tee mitte midagi. Peale töö. Mida kah pole, vahin niisama päevad läbi kontoris.
Mul pole aimugi, mida ma seal kodus tegema hakkan.
Kellegil mingit tööd pakkuda pole? Mingeid tõlkeid või... mingit kirjaasja. Tegelikult võib pretty much kõike pakkuda.
Keegi mult midagi osta ei taha või? Mitte, et mul midagi oleks. :)

Mul on juuliks 500 krooni. Mõtlesin, et lõikan juuksed ära, hoiab shampooni ja balsamiraha kokku. Tööl hakkan nüüd vett jooma lihtsalt. Kes ütles, et üldse sööma peab inimene... Kindlasti saab ju ka ilma.
Näete, polnud kellegil aega tulla minuga välja... Ja nüüd mina enam ei tule. Nii et ärge kutsuge ka. Teeks mind kurvaks ainult.
Istun kodus, kuniks mul see üldse on ja lähen aegamööda halliks.

On eeldusi, et umbes detsembri kandis läheb jälle natuke kergemaks. Aga ei pruugi, arvestades mu eelnevaid kogemusi elust.
Teate küll seda anekdooti, eks. Kus ühel muudkui ridamisi terve elu kõik pekki läheb. Ja lõpuks ta ei suuda enam, laskub põlvili ja tõstab käed ahastuses taeva poole, et oh jumal, miks sa ometi mind nii nuhtled.
Ja pilved lähevad kahte lehte kõuemürina saatel, jumal ilmub välja ning ütleb: "Sa LIHTSALT ei meeldi mulle, mõistad."

No comments: