Thursday, June 24, 2010

Kumb oli enne - muna v6i kartul?

Jaani88l n2hakse teadup2rast oma tulevast unes, eks. Noh... ma m6tlen v2hemalt nii, ehkki ma ei roninud yle yheksa okastraatelektrikarjusega aia ega ryystanud teiste kodanike peenraid, et k6ikv6imalikku maltsaga oma voodit reostada.
Ehk seet6ttu olidki mu uned pisut... vildakad.
Mina n2gin 88 l2bi k6ikv6imalikke saiakesi ja pirukaid unes. :D Vahepeal n2gin Intsu ka, me seisime bussipeatuses ja r22kisime saiakestest. :D Aga kuna Ints j22b v2ljaspoole v6imalikke tulevase-kandidaate (talle meeldivad symmeetrilised asjad, ja mina olen k6ige ebasymmeetrilisem inimene eales syndinud,) seega j22vad ainult pagaritooted. Mu aju yritas sellisest pisut liig6gardlikust stsenaariumist v2ljap22su leida ja ahhaa. Heureka. P6him6tteliselt peaks ju pagaritoodete alla k2ima ka pagarionu poeg.
Seega... kui te tunnete m6nda vallalist pagaripoega, andke talle link siia. :D Ma tutvuksin meelsasti. Eriti kui ta saiakesi kaasa v6tab.

No comments: