Wednesday, May 12, 2010

Vastupidi

"...ja siin linnas kasvatati kunagi pistrikuid, kuid praegu pole tegemist pistrikutega, vaid vastupidi, täna toimub siin motokrossi võistlus..."
wtf. :D
Ma vigastasin äärepealt oma aju, kui üritasin välja mõelda, et mis seal vastupidi oli. Oh neid telemehi ja nende keerukaid mõttelende. :)

Awww, ma just avastasin, et Joosep keerutab samamoodi juukseid ümber sõrme nagu mina lapsena. =)
Või noh... ma keerutan SIIAMAANI juukseid sõrme ümber. xD

Eile vihastasin end facebooki peale seaks. Pakkusid juba jupp aega seal varianti, et "lingita kõik oma profiilis." Mul polnud vähimatki huvi seda teha, aga siis hakkasid nad iga kord, kui ma üritasin sellest "sõbralikust pakkumisest" kõrvale hiilida, mind välja logima automaatselt. Nagu... wtf.
Kuna mul on enamasti koguaeg mitu lehte lahti, nii et oleks justkui igalpool pidevalt online, ehkki tegelikult ajan samal ajal mitut sootuks muud asja, siis ärritab see selline väljalogimine hirmsasti. Pole tõesti viitsimist oma krdi paroole ja aadresse sada korda päevas sisse toksida. Seega mõtlesin lõpuks, et noh... ehk ei olegi väga hull muutus, ja võtsin selle vastu.
Enamasti käivad uuendused nende asjade kohta, mida ma üldse ei kasutagi. Mingid.. eriti moodsad värgindused ja siuke staff.
Ütlen teile saladuskatte all, et näiteks mu telefonil pole kalkulaatoritki, rääkimata piltide saatmise võimalusest või ohjummel, fotokast. :D Mul on Nokia kõige esimene mudel ever. Tehtud 1268 enne kristust. Ja ei saagi vähem kottida. :D Pilditegemiseks on fotokas. Ma olen vana aja naine. Kütan sauna. :D
Deeeeem, kus tahaks sauna.

Enihau. Vaatasin siis, kuidas mu profiil muutus mingiks... linkide hunnikuks. Valdav enamus mu teksti ja gruppe, kuhu kuulusin, kadus üldse ära. Tahad kirjutada sinna näiteks "mulle meeldib.." siis sa ei saa, sest kuulud hoobilt mingisse suvalisse klubisse pealkirjaga "Mullid." :D
No see oli pisut suvaline näide, aga saad aru küll. Uff, kuidas selline asi mind vihastab. Ja mitte niivõrd see haige linkimine, vaid see, et mul ei olnud muud võimalust, kui see loll süsteem vastu võtta! Ma vihkan seda, kui mul ei ole valikuvõimalust. Tule ja sunni mind millekski ja sa saad aru, et nii ei lähe mitte. Kiirusta mind tagant või ähvarda, pitsita mu vabadus-ja õiglustunnet. I dare you.

Ma ei hakka üldse meenutamagi kõiki neid kordi, kus mingid tüübid on üritanud mind kuskile peole kaasa saada ja on öelnud "kui tahad tulla, siis pead kohe ära otsustama, kas kohe või üldse mitte."
:) Ultimaatum, eh? :)
Minuga sedapidi mängida ei saa. :)

Peab olema valikuvõimalust, alati. Ja kui mind nurka aetakse, siis ma olen kuri. Tõsiselt kuri. Kes mind kurjana näinud on, need teavad, et kuri tähendabki kurja. :D
Nagu see ükskord, kus mingi töll tuli minu järel majauksest sisse kord hilisel tunnil
ja tahtis mind ära vägistada. Fuukin hell. Tegi mu kaelaketi katki ja ma vihastasin sellepeale nii meeletult, et andsin talle endalegi ootamatult haledalt peksa. :D

Samamoodi kaob igasugune jõud mu kehast, kui ma kurb olen. Ükspäev tööleminnes tuli üks kena pikk-koib vastu ja kuna ma nägin sel päeval välja õudsam, kui ma üldse aasta jooksul näinud olen, ilma liialdamata, siis peitusin mütsinoka alla ja piilusin niisama möödudes ta kintse. :D Ja edasiminnes tekkis selline kurbus südamesse, et hetkeks isegi mõtlesin, et istun sinnasamma teeveerde maha. Ei olnud jõudu edasi minna.



Joosepi lasteaia emadepäevakontsert oli hästi tore, ainus viga oli see, et emad kutsuti lastega koos tantsima sinna saali keskele. Mitte et mulle ei meeldiks kangesti võõraste naistega päise päeva ajal tantsu keerutada, ilma et kuskil mingitki alkoholinatukestki pakutaks... :D aga...
Keerutamistantsud ei sobi mulle just eriti. Tundsin, kuidas veri peast kõik minema jooksis ja lugesin sekundeid, kuni istuma saan. Ei oleks nagu tahtnud sinna mauhti maha kukkuda. :) Lapsed oleks end ogaraks ehmatanud. Ma olen korduvalt niisamagi inimesi ehmatanud kui järsku näost lubivalgeks lähen. :D Täna töölesõites tekkis bussis sama efekt jälle. Mis näitab, et suvi on tõesti käes. Ma suviti kipun pidevalt bussides minestama. Fuukin mõisapreili. :)

Lapsed esinesid laulude ja luuletustega, nii tore oli. Kõik nii tublid ja nii julged, täitsa suu jäi lahti. Ma kartsin natuke, et äkki peab Joosep ka üksipäini sinna lavale ronima ja midagi etlema, aga õnneks ei pidanud. Ma ei usu, et ta selliseks asjaks päris valmis on. Ma ei ole eriline pushija-ema kah, kui ta kunagi lavale minna ei taha, siis ma saan sellest oivaliselt aru. :D Ma ise ka ei tahaks.

Pärast küsisin ta käest küll, et kas ta oleks tahtnud ka seal laval luuletust lugeda, siis ütles, et jah. Talle meeldis autoluuletus. :) Ja õhkkond oli hästi sõbralik.
Aga ma ei tea... ma kardaks, et tal ei tule sõnad meelde ja siis ta vihastab. :D ta ise vist ei tule selle variandi pealegi õnneks, et tema midagi unustada võiks. :)

Muidu oli hirmus hea oma lapse lähedal olla kontserdi ajal, sai teda katsuda. :D Mul on seal publikus olles alati kange tahtmine juba minna ja musitada ja kallistada, seekord saigi. :) Joosep ka valgus mulle kohe sülle ja pani põse vastu põske. =)
Ja nii hea, et ma töölt ära läksin ikkagi, sest kui lapsed saali läksid, siis Joosep otsis mind nii hirmsasti silmadega ja tal oli nii hea meel, kui mind nägi. :)
Ja noh... ma ei tea, mismoodi nad selle asja oleks lahendanud, kui ma oleks tööl olnud, sest igal lapsel oli keegi kõrval. Kas Joosep oleks siis päris üksi olnud või? :( Krdi kahtlane värk ikka küll see kellaneljane pidu. Aga ju siis ei käi ükski ema tööl. Või on neil kõigil head bossid. Kahju neist emadest, kellel sellist võimalust pole. :( Ja nende lastest.

Tegelikult pidi meil vanaema ka tulema sinna kontserdile, aga see tõmbas endal eelmisel õhtul viimase tööpäeva puhul nina nii vildakaks, et hommikul kella poole üheksa ajal ei seisnud veel püstigi. :(
Seal kontserdil oli ühel lapsel vanavanaema ka kaasas, seda oli küll südantlõhestav jälgida. :) Igavene käbe mutike oli, kuulas, kuidas laps luuletusi luges, endal suu liikus kaasa, ja pühkis aga pisaraid. :) Mul tuleb seda kirjutades praegugi veel liigutusklimp kurku. :D Seal aga kiskus ikka päris pisara välja, mistõttu ma üritasin lihtsalt mujale vaadata. :D Peale tööd kohe olen ma üsna emotsinaalne vrakk, mulle tuleb natuke vaba aega anda, siis ma suudan jälle funktsioneerida. Tegelikult see polegi vist peale tööd... vaid peale õueskäiku. Või ma ei teagi. Ma ei tea, mis mind emotsionaalselt väsitab. Igatahes on mõistlik anda mulle pool tundi, mil ma ei pea kuskilesuunas närviliselt jooksma, ja alles siis vestlust alustada. :D

--
Eeee... noh, yhes6naga, facebook keberniiditseb (nagu orkutki, orkutis ei n2e ma piltide all olevaid kommentaare juba kuid.) Ma kustutasin peaaegu k6ik oma klubid sealt 2ra, j2tan ehk ainult k6ige... siuksed... mida ma kasutan ka. Aga facebook v6ib kyll joonelt pekki minna. Kui mul seal s6pse poleks, kellega ma mujal r22kida ei saa, ma laseks jalga. V6i teeks endale ka mingi tobeda m2ngude-profiili nagu nii paljudel. Maffiad ja farmid ja mis seal k6ik on.
Ehkki ma ei m2ngi neist yhtegi. :D Mulle meeldivad sealsed lollakad testid ja kysitlused ja horoskoobid. Need on l6busad. Aitavad aega tappa.

Nii... mis veel.. ahjaa, emal oli siis viimane t88p2ev. Ma olin terve p2eva igaksjuhuks pinges, kartsin, et sealt visatakse veel viimasel hetkel talle mingi pask p2he, noh.. et nagu teele saata v6i nii. :D
Ja helistasin siis t88lt emale, ta sai varem lahti kui mina sel p2eval. Ja kysin, et nooh, kuidas oli viimane p2ev. Ema vastab, et "kuule, ma olen siin praegu shokis..."
Mina: "Oh shit." Ema: "Mu t88kaaslased kinkisid mulle pesumasina."
xD T2itsa pekkis. Seda poleks nyyd kyll oodanud. Me emaga harjunud juba k2sitsi pesema, olin leppinud ideega, et k6ik mu lemmikasjad lihtsalt kuluvad ja muutuvad nartsuks. K2sitsipesuga nii juhtub, usu mind.
Ja nyyd siis selline yllatus. :) Tegi kyll tuju t2iega heaks, mitte niiv6rd see va masin, aga see, et inimesed vaevusid, et tahtsid head teha emale. :) V2ga nummi.

Ehkki see masin teeb mingeid imelikke trikke meil juba. :D Aga see ongi meie kajaki kotermann vist, meil ei pysi ykski tehnikaasi kuigi kaua. Ema l2heb homme pesumasinapoodi ja kysib yle, et miks ta nii teeb. Ehk on m6ni lihtne viga. Instruktsioonid on vene keeles, nii et mina ei saa kuidagi asja uurida.

Kell on muideks pool kaks 88sel j2lle. Igavene jant selle blogiga, ma ei j6uagi iialgi valmis. :D
Niih... mis veel uudist. Kas ma sellest olen r22kinud, mis looma moodi ma olen Joosepi arust? Tal lasteaias tehti kysitlus, et mis looma moodi su ema k6ige rohkem on. Enamus lapsi vastasid, et ema polegi yhegi looma moodi. :D Ja siis oli trobikond kasse ja orav ja hobune ja.. Joosepi ankeedil oli kirjas, et minu ema on nagu 2mblik. xD

Ma pritsisin k6ik seina tatti t2is, kui seda lugesin. :D Nii ajas naerma. Krt kyll.
Jah, n2en k6ike ja olen igalpool. K2si k6ik kohad t2is. Joosep hiljem t2psustas, et "jah, oled kyll 2mbliku moodi, aga v6rku sul pepus pole."
No aityma sellegi eest, eksole. :D

Praeguseks oleme juba terve perekond 2mblikke, ka emadep2evakaardi sisuks vanaemale oli 2mblik. Pika rohelise kurguga. :D

Joosep on maailma k6ige armsam laps. Et te teaks. Alles yksp2ev istusin siin arvuti ees, diivaninurgas ja olin veits kurb. Ja siis Joosep midagi askeldas siin k6rval ja l2ks siis teise tuppa. Ja mul tekkis jubedam skisotunne, nagu keegi vaataks. Heitsin siis siukse kiire k6rvalpilgu diivanik2sitoele ja hahahaa, noh.. siis vaatasin v2he t2psemalt.
Vot see keskmine tegelane vaatas mulle vastu, Joosep oli mulle kingituseks teinud, et mul tuju paremaks l2heks. :D
Hiljem ta tegi talle s6brad ka juurde, siis tegin pilti neist kolmest. :)
Aga kujuta nyyd ette, et oled kurb ja j2rsku n2ed sellist suure naeratusega maisipulgamehikest. :D

Photobucket


Photobucket

Siin on yks teine kingitus, mille ta mulle yheks hommikuks oli teinud. Ta pidevalt joonistab v6i meisterdab vaikselt omaette, ja tuleb mind siis 2ratama, et n2e, ma tegin sulle kingituse. :) Mar kunagi ytles, et jumal kyll, sa teed talle nii palju kingitusi, et hellitad ta 2ra... aga n2ed, tuleb v2lja, et ma olin hoopis kogemata kaval. :D Nyyd saan muudkui kingitusi vastu. :)
Homseks ytles ta magamaminnes, et tal on mulle yks muinasjutt ja midagi pidi veel olema. :) Eks siis n2is, mis p6nevat seekord v2lja m6eldakse. :)

L says:
sepe ju eluaeg putukalembene olnud
aga totaalne wtf oli seda seal seinalt lugeda :D hakkasin ju kõva häälega naerma.
kõigil teistel oli ikka et kiisu ja emal on silmad nagu kiisul, ja et ema on oravanägu ja...
mis nägu mul siis on :D
tagumiku võtan küll omaks xD
veel oli seal siuke küsimus, et kuidas sa käitud, kui lähed emaga poodi ja sina tahad kommi, aga ema ütleb, et meil on juba kodus kommi.
enamus lapsi ütlesid, et nad ikkagi ostaks need kommid :D osad isegi ütlesid, et nad ISE lähevad ja võtavad need kommid.
ja siis oli palju kauplejaid, st ostame siis shokolaadi või barbie :D
ja mida sepe ütles?
ta vastus oli kohe suurelt ja allakriipsutatult kirjutatud, nii et ma kujutan selgelt ette, kuidas ta ärritus kohe hirmsasti :D
aga meil POLE ju kodus kommi!!! vanaema sõi KÕIK ära!!!!
xD
tema jaoks poleks hirmsamat sellest, kui oma ema talle niisugust asja valetab :) meil pole valetamine p6him6tteliselt kombeks.
vanaema olevat kassi moodi, ma küsisin, et miks. ei osanud midagi öelda. küsisin, et kas tal on ka selline pikk karvane saba. Joosep: "ei, tal on ka selline pikk karvane pepu. nagu sul." :D ja lisas oma kõige sharmantsema naeratuse. :D

OMG kui palju mul siin all veel teemasid on. :S Ma ei j6ua nagu never neist k6ikidest asjadest t2na r22kida. Arvan, et kopin osad lihtsalt j2rgmisesse posti. :D
Kes see neid t2nasida toimetusi ikka niiv2ga lugeda jaksakski. :)

-Joosep, kelleks sina tahad t2iskasvanuna saada? -Tavaliseks inimeseks! ...Praegu tahan Batman olla.

"Mets on seal, puude vahel!"

Me says:
oled siin v6i mis
S says:
oled sa tont või inimene
Me says:
:D:D just
mul on t2na sinuga see, mis eile mar-iga
n2itas koguaeg et ta on online, kirjutasin oma jutu 2ra ja siis minut hiljem ytles et v6ta n2pust
S says:
nii ytleski või :D:D
Me says:
:D:D no mitte s6nas6nalt

-

Me says:
isa ytles eile et kui ma sepe kuskile trenni saadan, siis arved v6in talle esitada
S says:
buono
Me says:
kuono
sarvikuono
:D:D
ehk ninnisavvi, nagu ma titena ytlesin. :)
t2na on 101 dalmaatslast. ma ei viiiitsi seda vaadata :D:D
aga sepe sunnib, ta ise vaatab juba telekavast 2ra, mis tuleb ja siis n6uab :D:D
S says:
XDXDXD
ei vea

-
Jap, naljakas on vaadata, kuidas mu isale hakkab Joosep yha rohkem meeldima, mida rohkem Joosep lollusi ja koerusi teeb. :D Mis see kyll on... mingi mehelik kokkuhoidmine v6i?
-

S says:
ahaha, on juhtunud ka parimatel meist.
Me says:
jap :D:D
ehk siis meil. kes me olemegi parimad
S says:
täpselt XD
Me says:
ma vaatasin hommikul oma toast kardinate vahelt 6ue ja aknalaud oli muda t2is.
ema oli mingid topsimajandused sinna yles seadnud
kasvatab. minu aknalaual. ja tead mida? :D:D
k6rvitsaid


Lisaks veel natuke nalja ka, siin yks musikaalne ja v2ga l6bus video, mida embeddida ei lubata:

http://www.youtube.com/watch?v=IQicfUjVVqU

ja siin teine samast seltskonnast:



Ja siis veel klassikat. Ross on t6siselt minusse. :D



Ja nyyd head 88d. :) T2na vist 6nnestubki enne kella kahte magama minna. eee... hahaha, kell on t2pselt kaks praegu arvuti j2rgi. :D
Ja 8elge, miks ma viimasel ajal koguaeg musitamisele m6tlen? :D Ma pole muidu eriline musitaja. Mingi kevadine kiiks j2lle. :D
88d. :*

No comments: