Sunday, October 16, 2011

Padumelanhool



Constant failing has always been - minu puhul. Ma ei ole vist kunagi midagi "õigesti" teinud. Sakin kõigis elu antud rollides.
Aga laulu esimene salm on siiski mu puhul vägagi paikapidav. Õnneks. :)
Loodetavasti on niru tuju millestki muust põhjustatud ja ma olen tegelikult super. :D

ChatL:
pasunakoori proov peaks varsti hakkama
ChatMargit:
mis väljend see veel on?
ChatL:
:D ah, ma kirjutan kalendrisse alati suure P-tähe, et meelde jääks kuupäev
ja siis lisan midagi otsa
viimati oli vist Piljardivõistlus
no et huvitavam oleks :D
ja et võõrad ei taipaks
mitte et mu juures kunagi mõni võõras käiks :D
ChatMargit:
:D
ChatL:
vanas eas vaatan vanu kalendreid ja mõtlen et vau, mul oli nii põnev elu
siis ma ju ei mäleta enam midagi
:D
millal ma seda pasunat veel mängisin...
väike alzheimeris moor
ChatMargit:
:D
päris hea :)

No comments: