Thursday, November 4, 2010

Paha hobune

Andke teada, kui kuskil lähima kahe nädalavahetuse jooksul mõni hea kontsert toimub. Või tegelt järgmiseks nädalaks ma juba tean, kuhu minna tahaks... Iseasi, kas leian kellegi, kes minuga kaasa tuleks.
Oma sünnipäevanädala kontserdi suhtes pole ma veel otsustanud... Arvan, et Aidesele.. Kuskile tahaks ikka minna ju, eks. Olen siis nagu ma olen. Ahaha, ostsin täna endale suuremaid riideid ka. No wirries. (Y)
Joosep laulab: "Murcielago, murcielaaaagooo, muuuurcielaaaagoooo..."
:D See oli sipelgas vist... need kaks Lamborghinit, tead küll. Teine oli Diablo. :D

Mar says:
kas teil oli ka vool ära?
I say:
ei olnud.
vähemalt ma ei märganud küll
Mar says:
:D no siis ei olnud ma arvan
I say:
:) pagan seda teab
Mar says:
ma arvan, et seda oleks tunda olnud :D
I say:
tänasest päevast on mul üürivõlg 0.-
Mar says:
Jippiiii!!! :) suurepärane uudis
I say:
:) endal ka jube hea meel
Mar says:
nüüd saad vabalt täiel rinnal hingata
I say:
hah. mul on 11ndal juba pangalaenumakse
õnn ja rõõm :D
Mar says:
jah, pole kerge see täiskasvanu elu
I say:
peaks ikka suitsetama ja jooma hakkama ja seksuaalselt kerglaseks.. noh.. kerglasemaks :D
muidu ainult täiskasvanuelu shitad küljed ja head ei midagi
Mar says:
:D
--

L says:
sepe joonistab: siin ei ole vanaisat, ainult ta pea natuke paistab.
"ja siin on väikene oranzh asi, mis ei ole päriselt oranzh."
--

L says:
nüüd sepe joonistab haldjat :) näeb välja nagu patrick käsnakallest
"..väikene seanina..."



:D Ma naersin peaaegu pissi püksi, kui seda esimest korda nägin. Ellen on nii nummi ja Beckham nii sõnakuulelik. :D
Ja jätkame kempsuhuumoriga.

L says:
räägivad vanaisaga pepuussidest
väga põnev
jutt algas jaaniussidest, loogiline

--

I say:
sepe tassib täna kolmandat korda poti tuppa, et siin istuda teleka ees. laulab.
Margit says:
:D:D
ma igatsen jõulusid
I say:
muide, just kuulsin kuskilt
jeesus sündis tegelikult märtsis, seega ta oli kala horoskoobi järgi
siuke sepemoodi mees
Margit says:
:D
kakas kolm korda päevas
I say:
XD pfffft XD

--

L says:
vastik laps on mul täna
üldse sõna ei kuula
varsti viin tänavale, las läheb ise koju :D
ütles mulle just "kaval lehm" XD
rumpelstiltskin olevat telekas nii öelnud

--

Ega mul lehmaga erilisi erinevusi polegi. Hell masekas on viimasel ajal, aina vohmin. Kõike söön. Palju. Täitsa pekkis. Sõna otseses mõttes, nagu Margit ütles. :D
Meil on sünkroonsöömine käsil.

L says:
mul mingi heleda häälega tädi helistas tööohutus.. mingist firmast :) ja küsis et kes teie firmas ajab ohutus..asju. (XD ei mäleta enam täpset sõnastust noh)
ma ütlesin et noh.. ma ei teagi, helistage esmaspäeval bossile, aga.. meil on nii väike firma ja... ja siis tema küsis et tegelete ka ikka millegagi või
:D mis ajas ilgelt naerma
oleks kangesti taht vastata, et nõup, muneme niisama

-

Isa käis just ja ütles, et käis kaubamajast läbi, meeste parfümeeria osakonnast. Ja jäi seal seisma ja vaatas neid värke ja... siis üks naine astus juurde ja küsis, et mida härra mõtleb, kui meie lette vaatleb. Isa vastu, et mõtlen lõhnadest. Müüja: millistest lõhnadest täpsemalt. Isa: nooh... mullane labidas, rabapealne seenemets, kulunud nahkrihm, vana seljakott võileibadega ja kaks märga taksikoera.
:D
Müüja ütles et teil on väga spetsiifilised soovid, aga üritame aidata. :D Ja oligi talle pakkunud mingit lõhna siis, isa andis käe pealt nuusutada kah, ehe nahkrihm. :D



:) Totaalne awww-video.

Kinkisin Joosepile täringud ja kaardipaki, et siis saan temaga mängida. :D Täringumängule sai ta kohe pihta, siis võtsime Linnade põletamise ette. Teda ajab paraku ikka veel vihale, kui ta kaotab, mistõttu ma teen igakord reeglid ümber. :D Ehk siis kord võidab see, kel kaardid otsa saavad enne, ja teinekord jällegi see, kelle käes mängu lõppedes kõik kaardid on. Siis saab rahus mängida. Ehkki ma üritan talle siiski seletada, et vihastamine on tobe. Loodetavasti lihtsalt vanuseline eripära. Kuigi... mõned vihastavad kaotades kuni kõrge vanaduseni. (köhhminaköhh)

Enivei... pärast vaatasin telekat ja Joosep mängis siis üksi kaarte. Küsisin, et mis mäng ka käsil on. Vastus: linnade kustutamine.
:D Lapsel vist süda valutas.


I say:
seda lugesid delfist et 7ndalt korruselt kukkus 18kuune laps alla?
pariisis
mängis oma õega akna peal
ja mingi mees püüdis kinni
ei ühtki vigastust
ta ei kukkund ka otse, vaid varikatusele ja sealt siis põrkas nagu ja kutt püüdis kinni
pealtnägijad pidid siiamaani shokis olema :D
Margit says:
ongi nii?
I say:
ma oleks kah
jap, täitsa lõpp kus mõni on õnnesärgis sündind
Margit says:
uskumatu
alles oli sünnipäev, nüüd juba teine kah:)
I say:
tulevikus hakkab joodikuks:D
muudkui tähistab

--

L says:
ahahaa, praegu raadio maniast ajas üks loll anekdoot naerma hirmsasti
Mar says:
no?
L says:
veterinaariaõpilane. läheb hobusele mingit rohtu andma, vist oli kõhulahtisti, ma ei kuuland alguses, ja siis vana arst õpetab, et näed, siin on toru, paned hobusele suhu selle, tablett seal sees, eks ja puhud selle viuhh hobusele otse söögitorru.
ja siis tüüp läheb
ja ilge hunnik aega möödub
ja siis ilmub välja, näost valge. vana arst küsib et noh, andsid rohtu või.
tüüp, eriti haleda häälega: ei saanud, hobune puhus esimesena.
XD mind ajas nii naerma. paha hobune :D
Mar says:
:D

No comments: