Sunday, November 7, 2010

Lumi rsk

T2na, pyhap2eval, k2isime Joosepiga ringi pisut ja kylastasime Blongi t88 juures. Ostsime kah igast asju. P2rast hulkusime veel ringi siinseal ja ostsime Joosepile uued saapad (no lumi sadas ju maha t2na 88sel!), joonistamisraamatu ja pehme m66ga ja auto ja veel igasugu manti. Syya ka igavese hunniku. Tegime paar pilti kah. :)
Lasin tal isegi selle titekaautoga s6ita, panin 10 krooni sisse ja puha. :D Istus ja s2ras. Aga noh... kui juba, siis juba.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Hommikul m6tlesin, et ehk me ei j6uagi yldse kuskile, Joosep v2itis, et tal on "praegu vaja ehitada vanaema jaoks v2ike kykitamisk2ru, millesse saab vanaema kinni siduda, kui me k6rbesse matkama l2heme."
V2ga paljut6otav transpordiviis. :D Vanaema oleks kindlasti sellega n6us.
--

Spiders never spin webs in structures made of chestnut wood. That is why so many European chateaux were built with chestnut beams - spider webs on a 50-foot beamed ceiling can be hard to remove.
interesting fact, eh?
nüüd tahaks seda kuidagi kontrollida :D

Lasteaias peab pidevalt igasugu meisterdusi tegema, eks. Koolis samamoodi. Ja siis oleneb sellest, kuipalju su vanemad sind aitavad antud asjas. (Mis on tegelikult jube ebaaus ja ma võiks teile rääkida oma ennemuistsetest vene keele tundidest, kus teistel olid emad alati kõik kodused tööd ära teinud... mina, kuramus, pusisin ise ja sain koguaeg sõimata ja halbu hindeid. Kuni selle hetkeni, mil õpetaja avastas, et ma polegi nii loll, kui ta arvas. Sestpeale sain ainult halbu hindeid, sõimata enam mitte. :D)
Igatahes... panen jälle täie hooga kuskile võssa oma teemadega, as usual. :)
Igatahes on meisterdamise juures NII hea, kui sul on keegi, kes nõu ja jõuga toetab. Isa rääkis mingi aeg tagasi juba, aga ma järjekindlalt unustan siia kirja panna, et mu väiksel õel oli koolis vaja teha sügisnäitusele mingi kompositsioon. Isal mul ideid jätkub. (Ma olen isasse.) Ja tegid siis sellise asja: suur oks nagu puu püsti poti sisse ja pisikesed linnupesad sinna igalepoole, sildid juures: "Kevadeni üürile anda."
:) Nii nummi. Neil on hoovis hästi palju pisikesi linnupesi ripakil. Talvel lume all mädaneksid enivei ära, nii et miks mitte kasutusse võtta. Lastel põnev vaadata, et linnud on ise ehitanud. Ma tahaks isegi pilgu peale visata, you know! :D

Nyyd j2rgmine projekt on neil pikemaajalisem, et peavad yhe puu valima ja sellest tegema eri aastaaegadel pilti ja p2rast siis jutu ka juurde kirjutama. Nii p6nev.
Ma vahepeal m6tlesin, et teeks s6prade seas konkursi k6ge p6nevama puu peale, et k6ik pildistavad m6nda imelikku puud ja siis n2itavad teistele ka ja k6ige lahedam v6idab. Aga noh... ma kardan, et ma olen yks v2heseid, kes pea kuklas ringi k2ib.
T6siselt, n2iteks vaadake seda pepusidkasvatavat puud, mis Vabaduse platsi peatuse juures, kollase maja k6rval on. :D V6rratu. Tahaks 6udsalt sellest pilti teha. (Kel on hea fotokas, tehke, ja siis andke mulle ka linki. :) Aityma.)
See on lehtedekaotamisega kaasnev boonus... nyyd n2eb oksasid. Lepistiku pargis t2na hommikul vaatasin m6nda puud ikka suu ammuli, mis imepoosides on kasvanud. Ymbernurgapuud.

I say:
ahahaha, sepe tuli kitarriga ja kysis et kas ma tahan ta uut laulu kuulata
ma ytlesin et okei
sepe: selle laulu nimi on "Paljad t2did marsivad"
:D p2ris hea laul oli... ma meenutan seda talle, kui ta suurem on :D
sest
"We don’t like their sound, and guitar music is on the way out"Decca Recording Company on rejecting the Beatles, 1962
ei v6i iial teada :D
--

S says:
ma pean homme jälle kell 9 yles saama niiet parem vist läen põhku
I say:
jah, tee nii :) head und
S says:
maijaksa yldse püsti tõusta et minna vannituppa
nagu liimitud olen
I say:
mis sa sinna vannituppa l2hed, kuku lihtsalt voodi suunas
hommikul pesed kaks korda
S says:
XD
--

poenimekiri: saiakest ja kohukest
just leidsin kotist
ma olen v2ga hell inimene
--

I say:
mu eestikeel longab täna
see on läheneva isadepäeva pärast
emakeel streigib
aaa, see on see osa
kus see tshikk avastatakse
kõige lõpus
Margit says:
:D
tundub
et sul on lõbus :D
ma ei saa mitte midagi aru
:D ja mul on ka lõbus :D
I say:
:D
ma tegelen kolme asjaga korraga
telekavaatamine on kõige nõrgemalt esindatud
see on kurb osa, selgub lõpus
kuni lõpuni võib vabalt vaadata
aga sealt edasi ei maksa :D ahaha
--

Margit says:
ma ei talu üldse, kui midagi ära visatakse, ilma minuga konsulteerimata
I say:
jap
minu asjad on minu asjad, tule ja katsu. :D
kahetsed rsk :D
Margit says:
:D
kui katsud, siis naksud
I say:
jah, selgroog naksub naljakalt

--




L says:
tore ju on!
seal on inimesed ja ... asjad ja..
ahahaha. tavalisest auguga taburetist saab kiiktooli teha vaid ühe pudeli viina abil.
S says:
inimesed ja asjad :D
oh the fun

--

L says:
õues on ilgelt ilus täna :)
soe ja päike paistab ja...
väga ilus esimene tööpäev
ehk on hea enne :)
S says:
ma vaatasin ka et tohoh
a külmem on :S
L says:
no talv on ju :D
just mõnus krõbe. ninaaugud on härmas
S says:
ilgelt mõnus XD
nagu siis kui läxime kontserdile, mingi ilgggggem vihmasadu oli ja külm ja peksis täiega vastu nägu. jõudsime sinna olime läbimärjad.
a siis keset seda jooksmist seal, sittagi ei näinud, isa pöörab ymber ja karjub mulle rõõmsalt: NOH, ILMAL POLE VÄGA VIGAGI. SOE!
XD kustumatu optimism
L says:
:D väga tore, mulle meeldib
see on suhtumise küsimus. tegelikult pole ilma olemaski, on ainult see, kuidas sa teda vaatad. :D
S says:
no ma vaatan et sitax kylm on XD
L says:
ma kui rase olin, mäletan, siis liikusin megaaegluubis, ja ise mõtlesin hambad ristis et väga hea on, et nii külm on, siis hakkabki kodus soojem.
veensin ennast et ma olen loogiline :D
S says:
eestlased yletavad ikka k6ik rahvused selles
L says:
sellistel mõtetel ei saa pikalt peatuma jääda, siis saad ise ka aru et mingi kala on sees :D
S says:
ma olin napolis, mingi raamat varastati ära ja võtmed olid kodus ja kõik poed olid kinni,syya ei saanud osta. ja mina istun naeratan pingeliselt ja korrutan: mul on nii tore. kõik mu sõbrad tahaks siin olla. see on parem kui tallinnas istuda.
L says:
:D
no aga tõsi
palju parem on seal lukkude taga istuda kui siina
a-d polnd vaja küll
ma hakkan arveid maksma. ja ma tegelt peaks ilgelt venitama nendega et ära elada laiemalt, eks, aga ma just meelega maksan kohe ära :D hasardiga!
panen ära raisale :D
pfft. mingi suvaline frank lisas mind omale sõbraks
otsigu lolli
ma ei taha ühtki sõpra, kel on ligi 5000 sõpra :D see pole sõpruskond, see on kollektsioon

--

Margit says:
kuidas muidu päev möödus?
I say:
noh.. istusin siin diivanil. siis s6in. vaatasin yhe filmi ja pesin pea 2ra, et v2lja minna. siis j2lle s6in ja m6tlesin, et mis sinna v2lja ikka minna, l2hen homme. ja siis magasin tunnikese ja siis s6in ja nyyd istun siin diivanil.
Margit says:
:D mul oli eile nii
mis teil täna söögiks oli?
I say:
eee...
Margit says:
vajan ideid
eilne plov tuli imehea
I say:
kotletileib kepsutiga
sepe s6i putru, kaks lusikat2it
ja siis s6i shokolaadisaia
Margit says:
:D
I say:
ja mina s6in veel.. .eee.. praekartulit
jumala eest, ma ei m2leta
liiga kiire ja sisutihe p2ev on olnd, ju n6u
Margit says:
:D
--

I say:
ma just l2ksin ja v6tsin sepe sylle ja kysisin et mis sa arvad, keda ma armastan veel rohkem kui sind.
sepe hakkas siis pakkuma:
hunti? vanaema? viki isa? kraanat? kraanameest? hamburgeri?
:D
sellises j2rjekorras
v2ga omap2rane, eriti see "viki isa" :D
vastust ta muidugi 2ra ei arvanudki. pidin ise ytlema. siis naeris, ytles et ma ei saa kysida, et keda, kui polegi kedagi
Margit says:
:)
kraanamees on tõsine konkurent :)
I say:
jep, vaataks isegi yle

--

I say:
ega keegi vist ei musita nii palju kui me sepega
mul on siuke pidev hirm ka
siis ma lihtsalt rahustan end vahel sellega
just oli, istus siin ja tegi mingit lolli nalja, ja vari oli tal n2o peal, t2pselt nagu veri oleks ninast v2ljas
ja mul j2i syda seisma hetkeks
see v6imalus juba halvab totaalselt
yksikema on k6ige 6udsam olla
hirm n2rib sydame seest
Margit says:
tean jah
I say:
uff. l2heks s88ks seda va... mis ta ongi.. merevaiku lusikaga
seal on lusikatykid sees
Margit says:
mul on miljon foobiat......
mmmmmmmm
ma närin endiselt voblat
I say:
voobel
on nimis6nana
Margit says:
vobel
I say:
vobeli rahupreemia
Margit says:
:D
I say:
selle saab k6ige rahumeelsem 6lles6ber
Margit says:
:D vot sellist tahaks näha :D
nüüd tuli õlle isu kah
sobiks siia ideaalselt
aga siis läheks 3 kotletti kirja kohe
I say:
s88 parem kotlette
Margit says:
pole
I say:
:D 6nneseen
Margit says:
söön vopla
I say:
voppel
Margit says:
:D
I say:
voplispits
Margit says:
saab terve blogi kokku
I say:
:D
Margit says:
niplis
pits
ja taas jooma juures :D
I say:
:D
siit peaks nyyd sujuvalt seksini j6udma
s88k, jook ja seks, nagu ikka :D

--

I say:
ma n2gin bussis yht armsat noort kutti. istus, luges vonnegutti.
ja siis hyppas pysti ja jooksis uksest v2lja. ja siis jooksis peale tagasi ja naeratas vabandavalt :D
udupea
luges ka huvitavalt, vahepeal siit, vahepeal sealt lehelt, ylevalt ja alt, l2bisegi :) m6tted mujal ilmselt
..ohjah

--

Joosep on ammu juba voodis, ja nyyd kostis vaikne h22leke, et emme, tule siia. L2ksin vaatama, et mis mureks. Joosep on peadpidi teki all ja ytleb, et ma teda kaitseks, talle tundub, et seal kapi ja seina vahel on kummitused, kardab. Me oleme varem ka neist kummitustest r22kinud, aga t2na ytlesin talle lihtsalt, et oota yks hetk, ja sukeldusin oma kastidesse. Yhest leidsingi otsitu, l2ksin tagasi magamistuppa ja palusin Joosepil silmad kinni panna ja teki alla minna. Panin laelambi p6lema ja ronisin sinna seina ja kapi vahele, pistsin sealolevasse pistikupessa selle... titelambikese, teate kyll, ainult siuke pihkumahtuv v2ike 88lambike, lyliti peal. Ja siis kustutasin suure tule 2ra ja kysisin lapselt, et kas nii on parem. Ta vaatas, ronis kohe padja otsa, et paremini n2eks ja naeratas nii sydantl6hestavalt. :D


L says:
hmm. seda poleks vist pidanud tegema
XD
saatsin kirja juba ära küll
deeem
lasteaia ringkiri... kirjutasin alla, et L, Joosep L-i veikene mamma :D
noh... ehk nad on seal suure lugemusega ja tabavad ära, et see on raamatust pärit :D
Mar says:
kahtlen :D et nad suure lugemusega on
L says:
krt XD
Mar says:
kinnistasid vist pilti endast kui "imelikust inimesest" :D
L says:
:D ahaha. ega mul vist ei vea selles suhtes neh
poleks üldse pidand miskit ütlema
Mar says:
:D sa oled eriline! Ole uhke!
L says:
XD
ega mind ei kotigi eriti
joosep läks täna lasteaeda, ma olen igaks juhuks natuke mures. :) ta läheb nii elevile ja vehib ja... kukub veel alla jälle kuskilt :D ta on siuke lollitaja ja esineja.
aga neil on täna seal need eesti rahvapillid ja rahvariided ja... see meeldib talle, ma usun.
ütles et tahab torupilli näha :D loodetavasti seal on mõni.
ja lapsed kõik jooksid talle vastu ja kädistasid ta ümber seal... nii tore oli vaadata. :) isegi tüdrukud kõik tahtsid temaga rääkida
et igatseti!
väga nummi
Mar says:
nummi neh :)
ta on selline "rahvamees" - seltskonnahing
J moodi
L says:
jah, isasse :)
ehkki ma teen ka klouni, kui teised hirmus tõsised ja pinges on.

--

I say:
peaks akna lahti tegema
jube palav, a noh, mul on palavik, kampsun seljas, ja joon teed :D
S says:
sajab
I say:
muidu olen nagu r jommis peaga vanasti. muudkui kooris lapsel riideid v2hemaks :D g oli alati haige peale joominguid
ma loodan et vihma
S says:
ahaha kui õudne
I say:
sepe ytles t2na mulle et ta on eluaeg viiulist unistanud
S says:
XD eluaeg
I say:
:D jah. see olevat nagu 18
poogen siis ilmselt yks
mine siis v6ta kinni, kas ta on musikaalne, matemaatiline v6i kunstisilmaga
kunstsilmaga :D
arno tali vol 2. with a vengeance :D
uff. kuidas ma t2na muretsesin ta p2rast :)
esimene p2ev p2rast kipsi
tulime koju, k2sik2es, nii armas
kysisin et noh, kuidas l2ks t2na
sepe: ei pekstud
XD
karm v2rk
S says:
XD AHAHHAHAHA

--

Ahjaa, ja ÕV-le veelkord Palju Head Õnne. :) Eks teinekord teata ette, kui linna tuled v6i Mustakale kuskile asja, siis saad m88daminnes oma pisikese kingituse ka k2tte.

P.S. Ahahaha, ma hakkasin praegu m6tlema, et peaks vist sulle kuskile ytlema ka seda... muidu tuleb nii v2lja, et kui blogi loed, siis tead asjast, ja kui ei loe, siis kinki ka ei saa. :D V2ga egomaniakk minust. :D

No comments: