Friday, September 24, 2010

Umbpealuu

Päike paistab õues. Ilmateade ütles, et vihma täna ei tule. Seega on mul KAKS vihmavarju kaasas. :D (Ühe pidin tegelikult lapsega lasteaeda jätma, aga mul meenus see alles siis, kui juba bussipeatusesse jõudsin varjuga uljalt viibutades. :) )
Seda naist ma ka ei tunne, kes eile poole öö ajal kahe suupoolega praetud kanakäsi vitsutas, ausõna. :) See-eest like'is ta facebookis teiste jutte treeningutest ja kiitis msnis inimesi, kes ütlesid, et just kõhulihaseid tegid, nii et tasakaal on ju taastatud, eks. :D

mina -kust need kärbsed küll tulevad...
sepe -õuest.
mina -kuidas nad õue saavad
sepe -toast.
mina -kuidas nad tekivad siis
sepe -mesilased sünnitavad.

Leidsin facebookist ühe armsa mehe, täitsa siuke, nagu nad mulle tavaliselt meeldivad. Üks sõber lisas omale sõbraks, sedakaudu "leidsin." :) (Laiskvorst.)
Siuke heledavereline ja karvakasvand, väsinud silmadega. Nii naljakas, kuidas kohe momentaalselt tunneb ära need inimesed, kes meeldiks. :) Loomulikult oli ta abielus ühe ilusa ja tegusa tüdrukuga, kõik minuvanused mehed on hõivatud. :) Aga mis vahet sel, ma poleks ju enivei midagi ette võtnud. Ma selline... niisama vaataja rohkem. Ei viitsikski seda ülejäänd mängu enam mängida. :)

Ja ma vaatan ka niimoodi, et mitte isegi inimesi isiklikult, vaid mingeid detaile inimeste juures. Või lihtsalt, umbisikulist ilu. Ja ilu on igalpool, ainult oska leida. Blong käis reisil ja ütles jumala õigesti, et seal leitakse iga inimese juures see tema ilus külg või omadus üles, ja siis kiidetakse seda, ja sa oledki naksti ilus, aga Eestis peab olema täiuslik, et ilusaks peetaks. Ja täiuslikkust pole ju olemaski. :) St igaühe jaoks eraldi ehk on, aga kõigi jaoks korraga küll mitte. :D
Aga noh, mina näen küll nii palju ilusaid inimesi ja asju. :)
Rock cafes näiteks oli eelmine kord üks ruudulise särgiga tüdruk, kes me lähedal seal seisis, ja ta oli nii kena, et mul silm jäi koguaeg peale. :) Või seal teises baaris üks ilusate silmadega tüüp, kes oli ka ainus, kes mulle kogu sellest baarist meelde jäi. :D Ahahaha. Me olime nii superjommis, et ma mäletan kohta küll, ja veel siitsealt üht-teist, aga inimesi ei tea üldse. :D Peale selle tüübi, ja tema jäi ka ilmselt just nende silmade pärast meelde. Ta istus teiselpool lauda kah, nii et jäi korduvalt fookusesse. Meenutas mulle mingil imepõhjusel Alice Imedemaal raamatust seda tõuku. Kuidagi selline... vaikiv, käed vaheliti ja vaatab. :D Eks ta kindlasti vaatas, et ohjummelküll, millised segased. :D Ahahaha. Muide, random küsimus - kas tänapäeva baarides ikka tantsitakse ju ka, eks? Või istutakse ja juuakse lihtsalt. Sest me marssisime ebaviisakalt sisse, koorisime joped maha ja kukkusime kohe tantsu vihtuma. :D
Aga noh.. that's us. :)
Igatahes, nüüd peab püüdlikult kõigile naeratama, ehk on sõber. :D Ahahaha.
Siis tulge ja öelge lihtsalt, eks. :) Ma olen kaine peaga samasugune kapsas.

Me ei kuulu Mar-iga mingisse *seltsi ega klubisse* ka, me oleme alati kahekesi väga hästi hakkama saanud, nii et me ei pea oma staatusele mõtlema ja ainult teatud inimestega suhtlema ega kellegi seltskonda end poolvägisi pressima. :D Me oleme vabad.
See oli nüüd rohkem neile üksikutele põlglikult vaatavatele mõeldud. :) Lighten up. Tulge keerutage kah meiega jalga. :) Ei pea ju südamesõbraks hakkama, aga lõbus võib ju koos ikka olla.

Millegipärast meenus see, kui kunagi enne mingit olulist ülikoolivärki helises mul öösel kell 4 telefon, ärkasin ja läksin unesegaselt vastama, ja mingi võõras naine karjus mulle torru, täiesti raevunult: "Kes sa oled selline?" Täielik wtf. :) Ütlesin siis irooniliselt, et "noh, kas te siis ei mäleta, kelle numbri te valisite" või midagi taolist. Kamoon, helistad suvalistel numbritel. :D Sõimas ja süüdistas, et mina tema mehega mehkeldavat ja et KUS ta mees on. :D Jumal küll. Kusjuures, ta oli täiesti kaine. Purjus peaga saaks ehk veel aru, et armukadedamat sorti naine võib kuidagi... ära keerata. Ta mees, nagu selgus hiljem, oligi üks mu tuttav, aga ka ainult tuttav, ei midagi muud.
Sama värk ühe teise sõbraga, kelle naine mu peale täiesti põhjendamatult tige on. Ja nii paha tunne on, et keegi kuskil lihtsalt pritsib mu suunas vihkamist, ise ei tunnegi mind. Nii ei tahagi ma nende sõpradega enam suhelda, selle kaasneva kõikvõimaliku jama pärast. Kahju kah, vanad head semud, hea oleks vahel lapsepõlve lollusi meenutada. Mehed üldse, ma olen täheldanud, panevad tihti mu numbri omale mopsi tavaliselt mingi suvalise mehenime alla. :D Ahahaa. Nii et ilmselt ongi siis tänapäeva naised sellised... kurjad. :) Isegi kui mitte mingit "sellist" huvi pole. Ja vähemalt minupoolt kohe päris kindlasti pole, sest hõivatud meest ma ei tahakski, ma pole eriline jagaja. Ma olen ablas ja ahne. :D

Aga ma küll ei viitsiks mööda küla oma meest taga ajada. Rääkimata sellest, kui alandav see kõigile osapooltele oleks. Las läheb, kui tahab. Mu mees oleks ju ikkagi mees, mitte laps. Aga noh... ei tea ju neid teiste inimeste värke. Igaühele oma. :)

Enivei... nüüd on jälle hirmsad vihased naised kõikjal kindlustatud, (haha :D) võin jälle muid asju rääkida. Aga päriselt ka, miks kuri olla, naised peaks ju kokku hoidma. Kusjuures. Kui naine oleks ilgelt tore ja nummi, SIIS ei löö teised naised meest üle, peaks ju loogiliselt nii olema. Või mismoodi. Meeste põhiväide on ju see, et "ta ei mõista mind, ta naeruvääristab mind teiste ees, ta on mu vastu paha," aga kui naine on superarmas ja hea, siis ütlevad ülejäänd naised, kellele mees ehk üritaks külge lüüa ja siukse jamaga puru silma ajada, et kle, mine pekki oma lolli jutuga, su naine on super. :D





Teine katse uut teemat võtta. :D
Enivei!
Joosep oli juba eile hirmus nohune, öösel tegi siukseid hääli nagu oleks mingid metsikud nohkloomad magamistuppa valla päästetud, jah, nohk, mitte nokk. Õhuringe on niru, nagu Mar kunagi mainis. :D
Ütlesin lasteaias õpetajale ka, ta lubas jälgida ja helistada, kui Joosepil peaks kehvem hakkama. Ega tast ei saa enamasti aru, tal on ka kõrge palavikuga hea tuju tavaliselt. :) Eile ostsin talle kriketikomplekti putkast. :D Terve õhtu jooksis nende kaigaste ja värkidega ringi ja kõksis palle ja juubeldas. Tema põhivõistlus tundub käivat hispaanlase ja eestlase vahel. :D Ja ta nähtamatu kaaslane, Henri, on ka kõrval ja annab nõu. Eile selgus, et Henri on 12-aastane. Hea, kui selline vanem ja ehk ka targem semu on, eks. :)

L says:
neil oli täna mingi linnupäev, lasteaeda tuleb keegi lindudest rääkima vist.
ma küsisin hommikul sepe käest, et kui sa näed mingit tundmatut olendit, siis mille järgi sa aru saad, et see lind on.
sepe ütles, et tal on tiivad... ja nokk... ja sai suus.
:D
näeb probleemi koos lahendusega (Y)

Ma ükspäev vaatasin mingit Keanu Reeves'iga filmi ja mõtlesin, et kui ilusad inimesed vananevad, siis on kuidagi kurb. Kohe on näha, et nad olid enne ilusad.
Aga koledad inimesed vananevad aina huvitavamaks. Või ehk inimesed lihtsalt harjuvad nendega aina rohkem..? Enivei, mingil hetkel peaks seega koledad ja ilusad inimesed loogiliselt võttes nö. kokku saama, ühel tasemel olema ilu poolest. :) Või mis? Annab lootust. :D

I say:
oh rõõmu ja õnne, lasteaiast saadeti kiri, et neil on jälle täid liikvel. noh... eelmisel aastal olid ka, joosepile küll külge ei hakanud, ehk läheb seekord kah hästi.
ma lähen ütlen emale ka ja siis seisan kõrval ja jälgin, kuidas ta nagu muuseas närviliselt pead sügama hakkab :D

--

I say:
uff. nii. kõigi pead puhtaks pestud
mul randmed sügelevad. pakun et kuivan jälle. pagana külm.
mul oleks mingit niisutavat kreemi vaja
S says:
pakun et täid
grin
I say:
:D nojah, mul randmed küllalt karvased
--

I say:
ahaha, kas sa kuule seda lugu mäletad või
Margit says:
millist?
I say:
mis mingi naine rääkis et läks üle silla talvel , tartus vist kuskil
ja ees oli mees, kel oli võrgutäis mune käes
ja siis läksid ja järsku mees kukkus ilge potsuga piki maad, ja see naine läks abivalmilt püsti aitama teist ja küsis, et isver, kas munad jäid terveks.
ja siis nägi, et see munadega mees kõndis hoopis eemal xD
Margit says:
:D:D:D
I say:
ahaha, ja see ettekandjalugu, kus oli esimesi päevi tööl ja väga siuke.. innukas. ja siis mingid ärimehed käisid einetamas
ja ta tahtis minna küsima, et kas ma tohin selle ära viia. (taldriku siis)
ja küsis ähmiga hoopis: kas ma tohin selle ära süüa
:D
Margit says:
:D:D:D
I say:
mingid jäänused olid peal
ahaha
jube häbi :D
need kindlasti kujutasid ette, kuidas ettekandja pärast näljasena nende näritud kontide kallale viskub :D

--

I say:
mul on mingi meeletu rahutus
tahaks midagi teha, aga mida?
Margit says:
eee, ma ei tea......tee midagi :D
võileiba?
I say:
:D ma ei tea ju, mida. mitte miski ei aita. see ongi ilmselt see hetk, kus mehed ostavad sportauto ja jätavad oma naised maha
Margit says:
väga võimalik kusjuures
I say:
miski oleks nagu jube valesti
et ma peaks midagi tegema.
et seda parandada
aga... mida? :)

Ahjaa, muide, täna läheme jälle välja. Woohoo! :) Väga lõbus saab olema, ma juba kibelen. Nüüd sain eelmine kord üle miljoni aasta lakekrantsi põuest välja mängima lasta, täna saab ehk siis pisut kultuursemalt hakkama. :D
Aww, mingid karvased läksid just akna alt mööda. =) Nii tore.
Ja mõtted on ka täna täiega mujal, jube raske on keskenduda millelegi. Ei tea, kas täiskuu sai mul lõpuks sabast? :) Aju asemel on udu. :) Teen veel ühe kohvi, käed on külmast kohmetunud, saab sooja vähemalt. :)
Kui keegi tahab end välja pakkuda meile öiseks sohvriks, siis palun täitke ankeet ja saatke mulle. :) Ankeedi võite ise välja mõelda. :D Ma olen rangelt reeglipärane. :D

I say:
meil U-ga tekkis omaette sõnakõlks
et kuidas mehed end ilusti "üleval" peavad
S says:
haha XD
I say:
minu läheduses ei pea mehed end üldse ilusti üleval viimasel ajal, igavene jant :D

--

aga noh...
ärme lasku detailidesse
kurat ma jätsin tee kööki
jälle!
bogisin ka. oma bonsaiigatsuse
bogisin XD
boggy
style
:D
ma peaks lihtsalt vait jääma

2 comments:

Unknown said...

Mis U-ga Sul see sõnakõlks tekkis? Minuga oli ju hoopis:D

wonderwoman said...

xD No ma vahetasin nimet2hed 2ra, et sul probleeme ei tekiks. :D
Muide, SUPER oli t2na. Super. :) Ema ytles mulle just, et ma olin 5 aastane olnud, kui nad minuga olid viimati M2ge kuulamas k2ind, ma olin kaasas.
Et olid mind titena m88da vaba6huyritusi tassinud. Ma ei teadnudki sellest midagi. Aga... seletab nii m6ndagi. :D