Friday, September 17, 2010

P. Idu ja Pille R. Kaar

Mul on täna raskusi alustamisega. Ei suuda välja mõelda, mida kõigepealt öelda. Seega ütlen lihtsalt tere ja jätkan hoopis keskelt. Eks alustan mõni teinekord mitu korda järjest. :D
Eeee... nojah. Kuidas siis muidu läheb? (lootusetu on täna selle kirjutamisega.)

Mul on endiselt tuju üsna hea, pikitud siinseal üürikeste omg-mu-aju-lõhkeb hetkedega. Ja keskeakriisiga, mida ma parajasti läbi põen. :D Ma pole kunagi põdenud vanemaks saamise pärast, aga viimastel nädalatel on täitsa vastik olla. Mitte, et ma seda kõva häälega siin tunnistaks, eks, aga for god's sake, ma saan ju juba (sosinal *kolmekümneviieseks*) VÄGA TARGAKS kahe kuu pärast. Kaugel see surm siit enam. :D Tegelikult ei häirigi mind mu vanus, vaid see idee, et ma jään aina vanemaks. Et varsti on juba see aeg, kus ma ei tohi enam käituda nii, nagu ma käitun. :D Või noh, tohin, aga ümbritsevate inimeste pead hakkavad suurest vangutamisest valutama.
Jumal tänatud, et teie siin vähemalt kõik arvate endiselt, et ma olen... noh... mingi.. 25. xD

Nii tore, ema just helistas hellalt heleda häälega ja ütles, et kviitung tuli ja meid pole enam võlglaste nimekirjas. :) Woohoo. Ikka kasu mu pingutustest. Oktoober tuleb veel vastu pidada... ja november :D , aga siis peaks korda saama. :) Hea meel kuubis. Küll ma olen tubli. :)
Täna läheme siis välja kõigi eelduste kohaselt. Viimati käisin kuskil klubis aprilli alguses. Eks see on ka üks põhjuseid, miks ma sutsu morjendund olen, palju mul neid käike ikka veel ees on, eks. Pikk hall habe kasvab juba ette. Paar korda oleme plaaninud kuskile minna, aga teistel on alati midagi ette tulnud ja ma olen siuke mömm, kes ei taha üksi minna. :) Ja siis olen kurb ja järgmisel päeval olen alati haigeks jäänud ka kohe. :D Emotsioon juhib mind rohkem, kui ma tahaks.

Aga täna... woohoo. :) Oleks tore, kui oleks tore. :D Panen uued saapad ka jalga ja üritan mitte konte purustada. Teate küll, uue saapa needus, kindlasti on tald libe ja ma liuglen seal ringi nagu iluuisutaja. Või siis ei oska nendega olla ja tõstan kõndides jalgu nagu chihuahua lumes. Hmm... peaks jõulukarda juustesse põimima. :)
Põhiline on see, et trepist alla ei kuku. Ehkki see oleks suurepärane meetod meestega kohtumiseks. :D
Tegelikult läheme Rock Cafesse, kus on HND ja Bedwetters ja veel mingi Soome bänd. Oli vist Soome, ma olen juba unustanud. Aga kindlasti midagi toredat. Ehh, vaatasin ikka järele, Lapko on bändi nimi. Enivei... Bedwettersiga kaasneb... ja need on puhtalt eelarvamused.. kari noori poisse, kel püksipee põlveõndlas on. Huvitav, miks tänapäeval arvatakse, et see seks on. Või ehk see ongi mingi... rebellion against sexiness. :D

S says:
kahju et ilm niii sitttttttt on :(((((((((((((
L says:
ei ole ju, täitsa kena
hommikul paistis siuke sent korda sent sinist taevast mustade pilvede vahelt, ma vaatasin ja ütlesin sepele, et ah ärme vihmavarju võta, taevas ju täitsa sinine. :D
sepe oli ka nõus. praegu on päike väljas juba :)

Ei tea, kas positiivse mõtlemise jõud? Tegelikult ma pakun, et ta lihtsalt kogub end, et õhtuks see vesi meile kõik korraga pähe valada. :D Aga noh, näis.
Mul on nii pikad teksad, et keerasin neil ääre üles. Nüüd on nagu oma personaalne vihmaveerenn. Laperdavad ümber jalgade, kui käin. Aga ma ei raatsi neid ära lõigata, ega's pükste süü ole, et mina niisugune jupp olen. :) Ja noh... ehk ma kasvan veel. :D

Tööletulles mõtlesin, et me käime isaga täpselt ühtemoodi, kui kiire on. Pea kaugel ees, pepu taga torus nagu kanal ja kõndides keerame nagu külge ette kordamööda. :D Aeglaselt kõndides meenutan ma ikka inimest. Ka. :D

Joosep: "Sa teed ju süüa! Ma nägin küll, kuidas sa õlut pannile panid."
:D (A) Õli oli ikka, tegelikult. :)

Muide, mu mõttevälgatuste hulka kuulub nüüd uus plaan. Kuna ma meest enam ei tahagi endale, eks, aga midagi on ju vaja, mis mind talvistel öödel soojendaks, siis ma õmblen endale mehe. Planeering on juba tehtud. Minust natuke pikem tuleb. Las ta siis istub mul diivaninurgas, ja külma ilmaga panen voodiveerele tuulekaitseks. Ega mehed ju muud teegi, eks? :D Ja mõtle, kui tore on talle siis Humanas käia riideid ostmas. :D Ahahaha. Nime ei oska veel öelda, eks kui nägu valmis saab, siis sealt pealt vaatan, kelle moodi ta on. :D Mar reageeris mu meheleidmisplaanile muidugi nagu ta enamusele mu ideedele reageerib. :D Ahahaha.

Mar says:
ma muretsen su mõistuse pärast :D
Me says:
:D
mis siin muretseda
ammu läind
kui ma seda pärismeeste seljanahast hakkaks õmblema, siis oleks probleem :D:D voonakeste vaikimine ja nii edasi
Mar says:
:D ega ma imestaks ka
Me says:
ma ei kannata verd
see on ka ainus põhjus, miks ma seda ei tee :D

Mul seisab kapinurgas karp pisikeste märkmikega. Need on mu vanad päevikud. Kuna mul on hetkel järjekordne koristamistuhin, mis tähendab seda, et ma viskan asju minema, seekord ka neid, mida muidu ei raatsiks. Aga mul on tunne, et minevik klammerdub mu külge nagu veskikivi ja tirib mind tagasi. Ja ma tahan kangesti edasi minna. :D
Ülejäänud asju pakin ma kokku ja litsun aina pisemaks ja pisemaks, lõpuks ei jäägi midagi järele. :) Märkmeid kirjutan ka aina väiksematele paberitele ja aina väiksema käekirjaga ümber. :D

L says:
kas visata kõik vanad päevikud ära või kirjutada paremad palad kuskile üles ja jätta lihtsalt armastusekräpp ja emovärk välja?
ehkki ma kahtlustan et seal muud polegi kui kräpp ja värk :D
Mar says:
:D
anna mulle
Me says:
mis sa nendega teeks. elu täis. ehk üks ja seesama jama, ainult nimed vahetuvad. :D

--

I say:
viskasin just terve hunniku vanu kirju ära
tahan üldse... minevikust lahti saada
Margit says:
kirju?
I say:
jah
viskan enamuse minema
Margit says:
arvad?
ma alles lugesin su kirja mulle :)
I say:
mul viimasel ajal niipalju jamasid tervisega, et parem on need ise ära hävitada kui lasta kellegil teisel neid pärast lapata :D
no siuksed.. kahjutud jätan järele :D
või toredad
aga tõsisemad. ja meestest kirjutatud asjad. või väga personaalsed.
ei jäta neid teistele lugemiseks.
pealegi... keegi teine ei loe niikuinii kunagi kirju õigesti
ikka läbi isikliku vinkli ja siis kõlab kõik valesti :D
eriti vanu kirju.
Margit says:
seda küll
I say:
mar tahtis mu päevikuid endale, kui ütlesin et need ära tahan hävitada :D
Margit says:
aga 35selt on seda ikkagi vara :S
I say:
aga... siis ta loeb mingeid iidseid kaklusi mis me vahel on olnd ja on tige :D
Margit says:
:D
I say:
ehkki k6ik on ammu möödas ja unustatud
ja noh.. mu elu on üsna mannetu kah olnd
ei midagi põnevat
Margit says:
mis sa ajad hullu juttu
I say:
noh... mis juttu see hull ikka rääkida oskab :)
Margit says:
:D
jah, seda muidugi:P
I say:
iga hetk elust on sel hetkel kõige kuumem. keemispunkt.
ja siis mingi võõras tuleb aastaid hiljem ja loeb järjest ja mõtleb et oh shitt, täitsa segi.
aga päevik ongi ju see koht, kuhu sa paiskad kõik välja. kirjutadki ainult keemishetkedel enamasti
Margit says:
nii see ju ongi
I say:
näiteks kui ma praegu kirjutaks et omg tahaks ära surra, siis on see hetk, eks. tegelikult ma ju nii ei mõtle :D tõsiselt mitte.
aga kui see kirja panna, siis on see kuidagi lõplik. siis on see fakt.
ja keegi ei mõtle sellele, et see on emotsioon.
noh... emotsionaalsed inimesed ehk tabavad ära :)
et see on ainult üks lause. see ei ole mingi definitsioon
Margit says:
jaah, katsu seda siis seletada....
I say:
eriti veel kui ise juba surnd oled
:D
ja siis mingi.. inimene loeb ja mõtleb et deem, ma ei tundnud teda ikka üldse. ja siis ise hõljud seal kõrval ja mõtled et krt küll, muidugi tundsid, vahepeal on lihtsalt faking aaaaastaid mööda läind, eks
:D
mul päevikud kõik noorest vanusest. nii...16-23. mu metsikud aastad. :)
vahepeal polnud üldse aega
Margit says:
:D
mis vanuse jutt see siis nüüd
I say:
no näed. eks mul ka vahel mured :D
Margit says:
tahaksid sa siis mingis muus vanuses olla?
:D
I say:
ei, aga ma ei taha enam vanemaks minna :D
aeg läheb nii kiiresti
varsti olen 50 ja tahan ka rokiklubisse minna ja siis kõik vaatavad haletsevalt
Margit says:
:)
siis sahistad sossi klubis sussi
I say:
:) ja kellaajad lähevad aina hilisemaks. krt, kontserdid algavad alles kell 12 öösel, mul tuleb juba kell 10 uni viimasel ajal :D Suigun seal seina najal
Margit says:
:D
I say:
aga noh... kui nii edasi läheb, siis varsti algavad nad varahommikul, ja vanas eas pidavat ju eriti vara ärkama.
nii et ehk näkkab
kui ma 70 olen, algavad kontserdid kell 8 hommikul
siis saan jälle minna (Y)
Margit says:
:D
I say:
:D siis ma ei näe ka enam, nii et siis on savi, kui haletsevalt vaadatakse
Margit says:
:D

--

I say:
sepe joonistas täna friikin lahedaid sajajalgseid
panen pildi kindlalt blogisse ka. see tegi mu tänase päeva, täiega
Margit says:
:)
I say:
ta on üldse nii lahe. laman voodis ja järsku see tuleb suure kaarega lennates ja kallistab ja teatab et emme sa oled niiiiii armas :D
täiega aww


Photobucket

I say:
ahahha, sellest banaanist meenus
sepe täna ütles mulle
emme, sa oled nii ilus
nagu banaan
:D
--

L says:
aa. siis sa oled kitsas, aga kõhuga. mul vastupidi, ma olen nagu lest :D
kesiganes vastu tuleb, kõik vaatavad, et aaa, mingi paks ja lähevad edasi.
külje pealt vaatavad üsna vähesed :D ehk peaks hakkama külg ees käima.
siis kõik vaataks
XD

--

I say:
täna joonistas autod ja sõidutee ja nagu ikka, päike ja pilveke ja siis tee alla joonistas mingid oranzhid asjad
ma küsisin et mis need on
"mutid"
:D
vanavanemate päeva puhul väga asjakohane
mingi uus "päev"
sepe kinkis ka mutipildi vanaemale
Margit says:
:D:D:D


I say:
tahaks vahukoorekringlit
Margit says:
sooh :D
on selline asi üldse olemas?
I say:
misasi? vahukoorekringel?
Margit says:
jah
I say:
jep, narva kohvikus
keele viib alla
odav ka
:D
Margit says:
hea, et ma ei tea :D
I say:
hästi, siis ma ei ütle sulle ka :D

--

Mar says:
hei
kas seened purgis?
L says:
hui
mõlema vastuseks :D
L says:
ma öösel puhastasin neid pehmemaid plötskeid ja praadisin ära
Mar says:
puravikke?
L says:
ja kuna ema nad kõik vee sisse pani, siis olid nad kõik nagu svammid, vett täis :D siis ei saand neid svamme sealt kätte, seega panin kõige täiega ja ussid ka, tühja kah. :D
mis nad ikka mulle teevad :D
ja siis pannil ajasid nad kõik vee välja endast ja siis oli siuke.. seenesupp. ahahaha.
valasin siis vett ära järjest pealt ja praadisin niikaua kuni tahkemaks läksid :D lõpuks olid siuksed mustad känkrad
siis sõin need ära ja iiveldasin kuni hommikuni :D
aga süües maitsesid väga head :D
Mar says:
:D
L says:
ilusad olid ka
enne praadimist :D
Mar says:
köögis kõva käpp
L says:
väga xD
:D suisa sõrg

--

Natuke sadistlikke anekdoote ka siia vahele. :)

Hispaanias hotell põleb suure leegiga, turist karjub ülemise korruse aknast appi. Kohalikud tõmbavad all suure lina laiali ja hüüavad: "Hüppa!" Turist hüppabki.
Kohalikud tõmbavad viimasel hetkel lina alt siuhti ära ja hüüavad: "OLE!"

--

Jänes ja põder leiavad metsa alt püssi. Uurivad siis seda, ja jänes vajutab
kogemata päästikule. Kuul viib põdral alumise lõualuu puhtalt otsast. Jänes vaatab solvunult põdrale otsa ja ütleb: "Mida sa irvitad, ma nii ehmatasin!"

--

sepe ütles et ta on tegelt hiinlane. ja ta on kass. ja ta nimi on sink.
ja et ma pean arvestama, et ta oli lasteaia pildi peal ka samasugune.
:D
jumal hoia, mis hirmsa pildi eest nüüd plekkima peab hakkama...

I say:
ei, sepel oli pildistamine lasteaias, aga mul vaba päev
siis koristasin need kolm tundi kui teda polnud.
jube imelik oli, et panen asjad kuskile ja siis hetk hiljem vaatan ette juba ärritunult sinnapoole ja IKKA on veel seal!!!
täielik hämming :D
...
...
(miljon lauset hiljem)

haa, sind polegi enam online :D ihihiii. kui tüüpiline.
ma ei pane absull tähele siukseid pisiasju :D
sepe ka mitte. pidevalt olen köögis ja kuulen kuidas ta suures toas minuga juttu räägib :D
--

I say:
käisin tal järel, teised lapsed sättisid juba magama, kõik vaikne.
venitas ja jamas seal riietega ja siis jooksis tagasi sinna lasteaiatuppa ja hüüdis ilgelt kõva häälega ukse pealt: tsauu! :D
ja teist korda veel, et kõik ikka kuuleks :D
vaju või maa alla
ta on siuke nõudlik, et läheb nina alla ja kordab niikaua kuni sa teda märkad
Margit says:
:D
I say:
karjub kaugelt, et "lehvita ka"
õudne käsutaja :D
--
eile teatas, et "mind huvitavad ainult kriipsud."
--
tal on täiega see kala-kuke vastandseis näha
kala on niii pehme ja siuke.. üliarmastusväärne
aina kallistab ja musitab ja on siuke.. palun ja aitäh ja... ilgelt hea laps tõesti :)
ja siis kukk käsutab ja õiendab ja teatab et ma ei peagi end pesema, ma olen niigi väga ilus :D

--

L says:
isa rääkis kuidas r ja b nugise kinni püüdsid ja ära tapsid.
ikka jahikoerad, näe. ise nii naiselikud ja malbed ja head. :) lastega nii kannatlikud ja puha.
aga nugisele tegid kohe üks-null, eriti rämedalt.
isa kirjeldas nii naljakalt, kuidas r selle pika nugisekerega tuli, ise siuke paksuke ja oma lühikeste taksijalgadega. et koperdas sinna otsa koguaeg ja siis nagu.. viskas üleõla laiba nagu karusnahkse krae. :D ja siis tegi kähku paar kiiremat sammu, enne kui see jälle alla vajus. :D ja siis oli pool päeva valvanud korjust, sõi ka nii, et hoidis ühe silma koguaeg igaks juhuks peal. ehk ärkab uuesti ellu, va kaabak. :D
ja siis seda rääkis ka, kuidas nende koertel käis kolmas taks külas, r on ju emakoer, ja b tema tütar, ja üks r-i teine poeg läks neil tuttavale, kes siis ema ja õde külastab aegajalt :) tundub ülikeeruline, tegelt lihtne. xD
ja see pidi olema siuke ilus suur isane taks, kah pikakarvaline. ja see oli tulnd suure hooga neile sinna hoovi jooksma ja kukkus ojja kurvis.
ja siis keeras end ja tahtis hakata üles ronima, aga seal on ju betoon ja ei saa otse üles ronida, peab ringiga minema.
siis sattus paanikasse ja kiunatas paar korda peenikese häälega.
ja tead mis õde tal tegi? :) upitas end nii kaugele kui sai seal ääre peal ja võttis tal kõrvast kinni ja tiris teda üles. :D
ütle veel et koertel on ainult instinktid
see oli küll puhas ligimesearmastus =)

Nagu see klipp, mis kuskil facebookis oli, kuidas üks koer oli kiirteel autolt löögi saanud ja teine, mööduv koer läks talle appi ja lohistas ta tee pealt ära.
Või Mar-i koer, kes käis kilomeetri kaugusel poe juures saiakesi tädikestelt kerjamas :D ja siis tõi need hambus koju oma poegi ootavale prouale. Proua käis naabrihoovis peenardelt maasikaid söömas. :D Ma mäletan, kui Mar siunas, et krt, nii häbi. :D

S says:
tahax näha inimesi kes on sellise sõbraliku ilmega.
sest igapäev koolis näen aint halvustavaid pilke
täna naeratasin ühele poisile ja see ütles sõbrale: mis sellel viga oli
I say:
:D ahaha. eesti!
mulle täna üks vanaonu naeratas :)
st ta tuli naeratades ja ma ka tulin naeratades ja meil oli siuke üllatus teineteist kohata :D
S says:
nagu wtf inimesed. kas mul peab midagi viga olema. või kui ma ei meeldi sulle välimuselt siis MIS SIIS, kas me hakkame lapsi tegema või misasja. kas su tädi on mingi hell kaunitar? aga ikka ju naeratad kui midagi kena ütleb
:D
ja väljas käes ka kõik on nii arvustavad
tahax näha kedagi sõbralikumat rahvast
vähemalt sina ja mar olete hästi sõbralikkude nägudega ja naerate palju ja siis ma saan teiega koos naerda ja inimesed on ka hästi relaxid ja sõbralikud teiega

:))) Loodame, et nii ongi. Tahaks, et kõik oleks sõbralikud ja lõbusad ja hästi lahe oleks atmosfäär. (Miks mulle Anne Veski meenus? :D )
Woohooo, päike tuli jälle välja. :) Vahepeal ju sadas padukat. Nii tore, nii tore.
Saan üle pika aja oma semusid ja õeraasu näha ja musa kuulata ja ehk tantsidagi veits... :)
Ostan kojuminnes teelt paar sidrikut ka kaasa ja... Ilusat nädalavahetust teilegi. :)

P.S. Panen õhtul siia mõned videod ka vahele. Ja selle sajajalgsepildi, mis Joosep joonistas. :)

No comments: