Tuesday, August 10, 2010

Hei :)

Seda pidavat minusugused ytlema, kui nad kellelegi kylge tahavad lyya. Mis on alatu laim, miks ma peaksin kylge lyya tahtma, kui ma ometi tean, et makku l88mine m6juks palju paremini. :)
Allav88l88kideks olen ma liiga viisakas. V6i siis lihtsalt mitte kyllalt vihaleaetud. :D

Lugesin siin kellegi naise blogi pool 6htut, l6petasingi poolepealt 2ra, sest krt kyll, 88 on ja ma pean pisut magama vahepeal. Nii naljakas on lugeda, kui keegi kellegi j2rgi igatseb ja kedagi armastab. T6mbad kohe paralleele. Ega ei saa ju olla ometi, et kuskil on m6ni mees, keda veel saaks samamoodi narruseni armastada. :D Feeling a bit paranoid.
Mitte et seegi variant mind eriti h2iriks, tegelikult. Raske on uskuda, et m6ni mees on kuskil t2itsa yksi ja omaette. Ja sellisel juhul eelistaks ma ju ikkagi, et need, kes temaga seal on, kusiganes ta on :D , talle ilusaid asju ytlevad ja tast hoolivad.
Vastupidisel juhul... Ma ei teagi. Kas te pole m6elnud vahel, et inimese valikud k2ivad temaga kaasas... nagu Dorian Gray portrees. :) Et kui mehe eelmised naised on olnud labased ja r2pased, siis ei ole ta ise enam niipalju v22rt kui enne neid naisi? Et k6ik valed valikud peegelduvad su enda pealt tagasi?
Kunagi mulle meeldis yks mees, ammuammu, see oli ikka hoopis teises dimensioonis :) aga ma m2letan, kuidas ma kuulsin tema sydamedaami kohta midagi, mis mind t2iesti h2mmingusse j2ttis. Ja ma ei suutnud ette kujutada, kuidas sai see mees armastada naist, kes sel moel k2ituma v6imeline oli. See lihtsalt ei mahtunud mu p2he. ja meenutagem siinkohal, et mul on ysna suur pea.
Igatahes ei meeldinud see mees mulle enam kunagi niimoodi, nagu enne seda intsidenti.
Seega... peab veel p6dema k6igi oma ekside p2rast kah. :D Nagu v2he veel probleeme oleks, eh? :)

Huvitav, kas minu blogi lugedes ka keegi m6tleb, et ma just tema sydamevallutajast vahel kirjutan? :) Aaaah, me, naised, oleme nii toredalt napakad. :)

Tegin just endale homseks t88p2evaks v6ileivad kaasa ja m6tlesin samas, et nii tore, et mul on nii hea enesekontroll. M6tle, kui teeks v6ileivad valmis ja siis s88ks nad kohe 2ra. :D Aga pole kunagi juhtunud.
Ma olen yldse viimasel ajal v2ga tubli olnud. Otsustasin augusti alguses, et proovin siiski yhe korra veel. (L6in siin vahepeal juba k2ega oma elule, kevadel millalgi, kui tahtsin kangesti kuskile v2lja tantsima minna ja keegi ei tulnud minuga. Ma tundsin, et oli mingi murdepunkt ja... Oleksin pidanud v6itlema. Aga istusin yksi kodus ja mu vaim murdus hirmsa raginaga. Ja siis olingi j2rsku vana, kehalt ja m6tetelt ja ..hingelt.)

Igatahes... kuna m6nest unistusest on niiiiii pagana raske lahti lasta, siis sain l6puks aru, et s8ed ikka h66guvad veel. Ja puhusin siis tule uuesti p6lema.
Kuigi... tuleb ausalt tunnistada, et tegelikult ma kasutan olukorda lihtsalt h2bematult 2ra. Oli motivaatorit vaja. :)

S6brannadest ei ole sellisel puhul eriti kasu. Mainid neile, mida kavatsed, ja nad ytlevad, et ah, 2ra masenda mind. :D Mina aga lendan t2iel rinnal peale, kui juba midagi sellist p2he v6tnud olen... ja siis on na kurb, kui kellegagi oma edusamme jagada ei saa.
Augustikuu kavaks oli seega 8 miinuskilo. K8kim8ki, eks. :D Nyydseks on neid juba 6 j2rele j22nud. Aga kui nii edasi l2heb, siis tundub, et ma v6in panuseid t6sta.
Eks n2is. Praegu olen igatahes veel ysnagi rulljas naine. :) Tule rullima, kui julged. :P



Videot peab ignoreerima. Minusugune l2heb igast asjast p6lema viimasel ajal, ju n6u. :D Isegi see laul tekitab kuskil k6hup6hjas piinava tunde, et l88ks aknad lahti ja karjuks yht nime tervele Mustakale. Mmmmmaaaaaaaaaaad about you. :)
B2ndiks on Hooverphonic, muide. Belgiast, nagu Yasmine mainis. :)

8elge, et teile k2ib ka pinda, kui inimesed ei ytle vale telefoninumbrit valides, et "oih, vale number, vabandust," vaid panevad lihtsalt toru 2ra. Siis istud ja m6tled igast idiootseid m6tteid sellest, kes see k6ik ikkagi olla v6is ja mis tegelikult 8elda oli. :D
Kodutelefonilt yritatakse mul endiselt 88siti taksot tellida. Ebaedukalt.

T2na helistati mulle mingitest turu-uuringutest. Tutvustas end pikalt-laialt ja kysis, et kas mul kolm minutit aega on, et m6nele kysimusele vastata. Ma ytlesin: "Jah."
Tshikk myhatas ja pani toru 2ra.
:D Tundub, et tegemist on vaba-aja-uuringutega. Teda lihtsalt huvitas, kas mul oleks kolm vaba minutit v6i ei.
Hei. :)

2 comments:

ozzy said...

Video oli küll...ma usun et see võib nii mõnegi inimese põlema panna.
Aga no lootust ei tohi kaotada, nagunii.
Need turuuuringud on alati konksuga...kui ütled jah ei sobi, kui ütled ei ollakse ka nipsakad:D. Parem ära üldse võta toru vastu kui on võimalus numbrit eelnevalt näha:D:D

wonderwoman said...

:D Kyllap vist. Samas, nad ju helistavad t2itsa tavaliste numbrite pealt... kust ma tean, et keegi s6nulkirjeldamatult hot ei yrita minuga just yhendust saada, et mulle 8elda, et ma olen ta niuded p6rgutulle paisanud oma kaunidusega. :D
Siis oleks ju kurb kyll, et vastu ei v6tnud. :D Haha. Tegelt ma ei teagi, mis ma siukse jutu peale arvaks. Hoiaks kahtlustavalt silma peal veel p2ris pikalt igatahes. :D

Neile peaks mingid spetsnumbrid andma, kust nad ainult helistada tohivad, siis oleks lihtsam eristada.