Friday, July 30, 2010

Kurbdus

Istusin bussis mingi random noore hiinlase taga. Vaatasin ta kukalt. Ma alatasa vaatan inimesi. Tal olid t2iesti arusaamatult mustad juuksed, suisa sinised, peenikesed k2ed ja kuklal oli kaks v2ikest synnim2rki.
Ma m6tlesin selle naise peale, kes neid synnim2rke jumaldab. Kes neid tasakesi musitamas k2ib, kui see tyyp laua 22res kirjutab v6i s88b. Kuskil on keegi, kes armastab teda niinii v2ga, et syda tahab l6hkeda.
Kas nad on juba kohtunud, teineteist leidnud, ma ei tea. Aga ma tean t2iesti kindlalt, et nad on m6lemad olemas.
See on nii veider, et mina vaatan, n2e, yks random hiinlane. Ja kuskil on keegi, kelle jaoks ta on k6ige t2htsam inimene maailmas. Mina n2en tavalist meest, aga selle tundmatu naise jaoks on ta midagi muud. Ja kummaline, kuidas seksapiil t88tab. Kuidas yhe jaoks oled yks ja teise jaoks teine. 22rmusest 22rmusesse. Jumal v6i kerjus. Miks suudab yks naine mehest yksk6ikselt m88da minna, kui teine punastab isegi ta nime peale m6eldes? Miks vaatab yks p6lastavalt, kui k6rval teine minestab kujutledes, et puudutab?

K6igi jaoks on ju keegi selline, eks. Siis peaks kuskil olema m6ni mees, kelle jaoks mina oleks 6nn. Keegi, kelle syda r66mustaks mind n2hes. Keegi, kelle p2ev oleks P2EV, kui ta saaks mu k2tt puudutada.
Siinkohal tuligi kurbdus ja istus mu k6rvale. Tavaliselt k2ib ta mul lihtsalt j2rel, aegajalt 6nnestub ta k2est ajutiselt suisa plehku panna.
Kui on inimesi, kes ei oskagi p6leda, kes ei oskagi armastada, kas siis on ka inimesi, keda keegi ei armastagi?

Ebuddy-s on reklaam "Teile on uus armastuskiri, lugemiseks kl6psa siia."
Peaaegu olekski kl6psanud.

7 comments:

Unknown said...

See Kurbdus on ikka üks tüütu tegelane. Kahju, et ka Sina teda ignoreerida ei suuda. Eile ja üleeile suutsin ta kaugemale tõrjuda, kuna olin koos sõpradega ning need dringid aitasid kindlasti kõvasti kaasa...Täna aga on ta mind terve päeva jälitanud ja nüüd puges lausa kaissu...Seega jälle kord tuleb tõdeda, et mõistan Sind. Vahelduse mõttes oleks ilgelt hea tunda, et kõik on hästi ja tunned end tõeliselt õnnelikuna. Ega ei ütleks ära ju:) Aga tead, mõnes mõttes oleme me mõlemad Sinuga vägagi õnnelikud inimesed, sest me usume, et armastus on olemas ja tundnud oleme ju ka mõlemad seda. Ma tean paari inimest, kes arvavad, et armastust mehe ja naise vahel ei ole olemas. Et on ainult harjumus koos olla ning heal juhul on ka pisut kirge ning kiindumust. Nimetavad mind naiivitariks, kuna ma usun ARMASTUSSE. Samas usuvad nad, et võid armastada ema-isa, last ja nt koera...Tead, mul on neist südamest kahju! Masendav, et nad armastada ei suuda. Ma ise aga usun jonnakalt edasi. Never give up!:)

wonderwoman said...

Jah, ja nii n6me, et inimestel, kes armastust ei usu, on tavaliselt keegi, kes neisse silmini armunud on. :D
Fuukin loogika. Peaks kah mingiks kalestund v2rdjaks hakkama, siis lendaks kohe m6ni tyyp kohale.

Unknown said...

Kusjuures on jah nii. Vähemalt kahel neist mitteuskujatest on kutid olemas. Üks neist on oma kutiga 8 aastat vms koos olnud. Huvitav, kas see mees ka teab, et tshikk ei armasta teda?

wonderwoman said...

Uff. Ma ei suudaks never mingi tyybiga koos elada ja musitada, kui ma teda ei armastaks.
Seksida suudaks, aga musitada kyll mitte. :D Ega koos elada. Mulle k2ivad k6ik pinda.

Oh. Ma ei teagi. Ma olen k6ige krdi lollim inimene maailmas. Ehk olekski m6istlikum enam mitte iialgi armuda ja vaadata mehi kah rahakoti j2rgi?
Just kirjutasin yhele Hollandi s6brantsile rahast ja meestest. Ta ytles mulle, et sorry et sul nii sitasti rahadega hetkel on, aga kas pole m6nda tyypi, kes rikas oleks. Vastasin siis, et... see, kes korda l2heks, v6iks krdi v6lgadega ka tulla. :D Mehed ja raha on t2iesti erinevad teemad mu jaoks, need ei ole mingitpidi seoses.
Aga armastusest ei tundu kyllalt olevat t2nap2eval. Mehed vaatavad ju naisi kyll raha j2rgi.
Kuidas muidu seletada seda v6ltskyynte ja sollip2evituse ja milleiganes armastamist. Meestele meeldivadki naised, kelle ylalpidamiseks nad peavad rygama.

Ah ei mina tea. Ma olen lihtsalt kurb praegu. Loodan, et l2heb yle.
Ehkki... kuhu tal minna, midagi ju ei parane. Vahepeal lihtsalt suudan ta natukeseks alla suruda. :)

J2rgmine k6rghetk mu elus - saan vanaemaks. Woohoo.
(Ehkki see oleks kahtlemata k6rghetk. :) )

Unknown said...

Kle need võltside "aksessuaaridega" tshikid unustavad tihti kogu selle küünetehniku ja juuksuri juurde aja broneerimisega oma isiksuse ning omapära täiesti ära. Lõpuks on kõik liiga sarnased. Nagu oleks kuskilt konveierilindilt maha astunud Barbiede armee.

Kui armastust pole, siis ma ilmselt ka ei suudaks/tahaks koos elada mingi isasega...Raha pärast koos ka ei oleks! Pigem olen vaene, üksi ja näljas (siinkohal ei pea ma ainult sööki silmas). Kui mitte mingit tõmmet pole, siis seksi ka ei taha!

Selle Su vanemaks saamise annab kindlasti lahedaks ürituseks tuunida:)

wonderwoman said...

Ma olen seksi suhtes ysna "isase" m6ttenurgaga. V6i noh, mis seal m6elda, seks on seks. :D Armastus on armastus.
Ideaalne muidugi, kui need koos oleks, aga... kui m6lemat ei saa, siis kurat v6taks, v2hemalt yhe rebin 2ra. :D Yhe88suhted tulevadki sellest, kui ma ei suuda enam olla yksi. Teeselda natukenegi. :( Aga seks on ju tore. :D

Ja ma ytlesin "vanaemaks," mitte vanemaks. :D

Unknown said...

Ah et vanaemaks:D No sshhelge:D

Ja seksi kohta ma ütlesin, et kui tõmmet pole, siis seksi ei saa. Ei öelnud armastuse kohta midagi. Kuigi jah, kui see ka veel on, siis õujee beibi:D