Thursday, July 1, 2010

Teistpidi pole valepidi

Mul on mingi kurgujama, pidevalt on siuke tunne, nagu oleks 22dikak2rbseid ninna t6mmanud. V6i nagu oleks kassipoeg kurku kinni j22nud. V2ga v2ga h2iriv. K6ige rohkem h2irib mind mu enda pidev k8hatamine. :D



Maksin k6ik oma raha 2ra igalepoole. V2ga natuke j2i elamiseks ka. Noh... telefoniarveid ma pole veel maksnud. 6nneks ma ei r22gi eriti telefonitsi. Ma ei r22gi enam yldse, aga sellest hiljem. Telefoniga ei r22gi, ent me ostame ju m6lemad emaga netist bussikaarte. Neid kolmekuuseid. Plekib korraga ysna palju. Minu hetkerahakoti jaoks.

Enivei. Point on see, et t2na hommikul veetoru l2ks puruks vannitoas. Iga kord, kui k88gis taldrikuid pesed, ilmub vannitoa p6randale pahkluudeni vesi. V2ga tore. Ma peapesemisest parem ei m6tlegi enam.
Oleks vist ikka pidanud juuksed 2ra l6ikama.
Igatahes... aityma. Mul ei j22gi viimasel ajal jalavannideks aega, nyyd mure murtud.
Aga kui m6ni torumees loeb ja on n6us natuuras arveldama pisut, siis andku aga julgelt teada.



Ma fuukin armastan seda tyypi, nii et nyyd panengi iga kord viis klippi. :D Eddie Izzard on khuul.

Just vestlesin (haa, vestlesin! vahetasin about kolm kommi kellegi tundmatu noorh2rraga, aga noh... see ongi mu viimase aja yks pikimaid vestlusi.) just sellesama noorh2rraga, keda ma just mainisin (ma olen liiga laisk, et tagurpidi tagasi minna ja seda lauset kohendada :D ) ja arutasime seda Postimehe artiklit, et naiste 6lul on ebav6rdne osa kodut88dest.
Mina leian, et ongi nii. Aga. Naised ise v6tavad endale need kohustused, sest... noh.. armastad ju oma meest. Ma v2hemalt arvan, et nii on, ma olen ainult yhe inimesega oma elus koos elanud, ja tema eest ma oleks kyll hea meelega k6ik asjad 2ra teinud. :D 2rkasin alati enne teda ja tegin talle syya ja... aga ta tegi ka palju raskemat t88d, kui mina, nii et minu arust oli see lihtsalt loogiline. :) Ikka ju lased teisel nii kaua puhata, kui v2hegi v6imalik, kui tead, et ta peab siis rygama kuskile minema.

Aga noh... kui nyyd m6elda m6ned aastad edasi ja kujutada siis olukorda ette. Kui naise p2ev n2eb v2lja selline: 2rkad hommikul ilgelt vara, siis kui vana sina oleks sel ajal alles magama l2ind. Teed mehele-lastele syya ja paned riided-asjad neile valmis, teed v6ileivad kaasa ja misiganes. Siis 2ratad nad yles, kannad ette ja kammid ka riietad ja kallistad ja siis viid lapsed lasteaeda ja kooli ja l2hed ise t88le kiiruga. Siis t88tad p2ev l2bi, siis jooksed poodi, siis lasteaeda lapse j2rele, siis teed s88gid valmis ja kannad j2llegi perele ette, siis koristad ja pesed ja kasid ja siis 6pid koos lastega ja siis kukud koomasse kuni ilgelt vara j2lle on ja pead yles t6usma.

Ma leian, et see on ikka fuukin 6udne. :D Sellep2rast tuleb kasvatada oma lapsed sellisteks, kes v6tavad ise kylmkapist syya. Ja abielluda ei maksa.

Haa, ma unustasin pu2ndi, nagu mul kombeks. SIIS, peale kymmet and something aastat sellist vabatahtlikku orjamist, v6tab su mees k2tte ja ytleb sulle, et sa oled liiga kulunud, v2sinud ja r66mutu, ja otsib endale m6ne noorema naise. :D Hahaa.

Jumal kyll, ma ytlen. Sellest kandist vaadates olen ma ropult 6nnelik, et yksi olen. :D
Ehkki... Ega siis saa kunagise v6imaliku pasa p2rast ka k6ike head veega alla lasta. See oleks liigne paranoia. Aga ma ei kujuta kyll ette, et mingi tyyp koliks siia sisse ja ootaks, et ma talle syya teeks ja sokke peseks. Mitte, et ma seda teha ei v6iks. M6istuse piires. Kui tal p2evas kolm paari sokke l2heks, siis ma ytleks kyll, et vabandust, aga siia pean ma nyyd piiri t6mbama.

Jeeeaaa, ma olen liiga palju Eddie Izzardit vaadand kahe viimase p2eva jooksul, kisub aegajalt absurdsusesse. Deem, meil kahekesi oleks temaga l6bus. :D

Ja tegelikult arvan ma, et kui ma juba m6ne tyybi leian, keda armastada, siis ei oleks yldse mingit probleemi, loogiline, et ma teen ta eest ysna palju neid ebameeldivaid asju 2ra. Sest... noh.. ma ei tea, miks. :D Ma tahaks, et ta oleks 6nnelik.
Ja noh... ma tahaks yhtlasi, et tema mind kah surnuks ei raatsiks ruunata. :D
Aga eks k6ik siuksed asjad tekivad yle pika aja ja keegi ei saa l6puks arugi enam, et miskit valesti oleks v6i kuidas see nii l2ks.
Ohjumal, kas IGALT kanalilt tuleb A-ryhm v6i?! Aru ma ei m6ista. Jumal t2natud youtube'i eest. :D



M6nus sarkasm tal, eh? :) After a couple of years we won't stand for that. (Y)

Mul on friiking kriiskav peavalu, aus6na. Varsti mu parem oimukoht plahvatab ja sealt tuleb mingi krdi alien v2lja nagu "Spaceballs"-i filmis. Ma loodan, et mul seal mingeid pagana aneyrysme v6i misiganes nende nimed on, pole. Mul poleks praegu selleks yldse aega.
K6ht on ka pagana tyhi. Annetage mulle saiakesi. Uuu, saiakesed on jumalast, ma ytlen. Ei! Saiakesed on mingist heast asjast ikka. Jahust. :D Jahu on parem kui jumal.



Mul on j2lle suhtlemisvaegus, aga seekord ei koti. Ma ei tahagi enam suhelda nende inimestega, kellega enne. Ma pean ennast harjutama sellega, et kellestki ei tohi s6ltuda. Yks inimene kysib minult netis, et "oii, kas k6ik on ikka korras, on sul k6ik h2sti" ja siis l2heb kaheks p2evaks offline. Kohe n2ha, et t6sine huvi. Teine s6ber on juba yle n2dala puhkusel ja me pole kordagi n2inud. Paar p2eva veel ja ta v6ib mind j2lle puhta sydametunnistusega ignoreerida. Kolmandale saatsin synnip2evakingi, meisterdasin fuukin 88 l2bi, raha ju pole, vaesed inimesed teevad kingitused ise. Sebisin ja siblisin, muretsesin sada aastat, et kas j6udis ikka kohale ilusti... Postkontoris kysisin t2dilt, et missugusesse pakki need asjad k6ige parem oleks panna, ja kuni ma aadressi kirjutasin, pani ta asjad juba ymbrikku ja KLEEPIS KINNI. M6tlesin, kas t6sta kisa v6i lasta sel nii minna, EHK ei lagune v2rgid laiali seal sees... EHK. Muidugi lagunesid, nagu hiljem selgus. Veel sain teada, et postimees ajas ta ema yles, kuna pakk ei mahtunud postkasti. Seda k6ike 8eldi mulle siis mitu p2eva hiljem, kui olin juba lootuse kaotanud, et pakk yldse kohale j6uab. Soovitasin tal postkontorisse kysima minna. Siis helistati mulle ja 8eldi, et ahjaa, ma unustasin juba 2ra, mitu p2eva tagasi juba tuli. Lisati paki lagunemise inff ja see, et ema yles aeti ja siis l6pufanfaariks, et aku saab varsti tyhjaks ja ei saa rohkem r22kida.
Nooojah. Eks ta oligi siuke kaheksaaastase kingitus ja ma ei pane pahaks, et meelde ei j22nud. Ja ma ei tee ka kingitusi selleks, et inimesed t2naks. Pigem vastupidi, t2namine ajab mind veits segadusse. Aga selline k2itumine mulle kah nagu... ei sobi.
Ehk olen sedamoodi kummaline.
Inks ytles, et s6prus peaks olema nagu pallim2ng, et veeretatakse palli teineteisele, kordam88da. Mina tunnen end veits nagu see tennisepalliloopija masin, mis treenida aitab. Aga noh. Mis siin ikka. Juhtub.

Enivei... millest ma nyyd r22kisingi.
Homme v6tan Joosepi t88le kaasa. Ja hakkasin emale ja ta s6brantsile personaalseks inka 6psiks. Nad k2ivad seal kursusel, tasuta, mingid mormoonid teevad, igast tunnist kulutatakse osa jumalajuraks. Aga noh... normaalne inimene oskab ju vahepeal k6rvad kinni panna. Algajate kursus kyll, aga targutajaid on k6ik kohad t2is ja nad tunnevad seal end ysna nirult. Seega panen natuke 6la alla. Miks ka mitte, ma peakski ju 6ps olema tegelikult.

Hahaa, ma 6petan just Joosepit virgaks meheks. St olen ise laisk ja ei viitsi pysti t6usta. :D Ma spetsiaalselt panin k6ik ta koduriided suurde kasti, hakaku ise endale sealt riideid valima. Ajab mahla pluusile, otsib ise endale puhta, mitte ei tule minu kintsu kaapima. Ja nyyd ta seal valib, ei suuda kuidagi lyhikeste varrukatega s2rki leida, muudkui t6mbab j2rjest pikkade sabadega riideid v2lja kastist. :D Hahaa. Ta on hellalt n2rvis juba, aga ma ei l2he appi ka, julgustan niisama takka, et otsi aga otsi. :D

Nii... kolmveerand tundi hiljem. Joosep on endiselt palja ylakehaga. Ytleb, et ei leia s2rki. :D "Emmeeeee... tuleee aitaaaa."
Ma ei kavatsegi murduda. Las olla siis paljas. :D Suvel 6nneks v6ib selliseid kasvatusnippe kasutada, talvel hakkaks syda verd jooksma. Ja noh... praktilistel kaalutlustel ka... pead l6puks ise ikka lapsele vammused selga ajama, muidu ostad hiljem ravumeid ja rohte ja plekid lapsehoidjatele, nii et ninast veri v2ljas.



Muide, mulle on korduvalt 8eldud, et mu jutust/tekstist on raske aru saada, sest ma m6tlen pidevalt juba mingeid j2rgmisi asju samaaegselt ja eeldan, et teised ka kuulevad neid uusi ideid ja seega saavad mu pointidele pihta. Teen ma t6esti nii v6i? Oma arust olen kyll ysna siuke.. vagur. Noh... hea kyll, mitte vagur. :D Aga.. eee... p6hjalik. Oma arust n2mmutan liigagi lahti k6ik. Aga ma teengi seda selleks, et keegi valesti ei m6istaks. :D Kui kuskil midagi kommenteerin, siis peangi j22ma muudkui uut infot lisama ja t2psustama, sest asjad on ju k6ik k6ik. Teate kyll. Veetilgas peitub ka maailm. K6ik on k6iges. Sellep2rast armastad v6i vihkadki k6iki, kui yhe vastu midagi tunned.
Minu maailmas. :D

Enivei... mis... aaaa! Ma tahtsin seda linki jagada. Vaata, siis n2ed, miks ma kunagi autogeense treeningu seansil k2ia ei saanud. :D Seal 8eldi: "Pane silmad kinni ja kujuta ette m6nda vaikset, rahulikku kohta."
Mai 22ss, k6ik kohad, mida ma ette kujutasin, muutusid kolme sekundiga hellaks actionfilmiks. Sest ma kipun m6tlema, mis v2ljaspool raame toimub.
Vot nagu siin klipis. T2pselt nii ma n2engi.

http://tumblr.jomme.be/post/675949247/famous-paintings-in-3d

--

kutid r22kisid vasektoomiast Family Guy-s.
it's like taking the venom out of the cobra. what do you get when you take the venom out of the cobra?
... a belt.

:D Vaene kobra.
Joosep on praegu voodis, seina taga, ja muudkui r22gib. Ta peaks ammu juba magama, aga tal meenub j2rjest asju, mida ta peab ilmtingimata just t2na mulle ytlema.
Just teatas midagi, mis mu rinna uhkusest kummi ajas.
"Lasteaias J ytles, et minul on 2mbril sang valetpidi, k6ikidel teistel oli yhtepidi ja mul ei olnud niipidi ja ma ytlesin talle, et mul ei ole sang valetpidi, mul on sang teistpidi."
:) Vohh. Mu pojast kasvab tark mees.

Veel yks stiilin2ide:

- kas vanaema ujub konna, koera v6i liblikat?
- vanaema ujub iseennast.

No comments: