Wednesday, July 7, 2010

Comfort Zone Importer

Siit tuleb nyyd pikk ja segane killupuder. You're welcome. :D
K6igepealt mainin ruttu 2ra, et torumehi enam ei vajata, selgus, et ma olen ise torumees. :D Yldiselt kehtib minu puhul selline reegel (tundub v2hemalt nii,) et kui ma kyllalt kaua asju vaatan, siis muutuvad nad loogiliseks ja ma saan nendega ise ka hakkama.
Ema igatahes teatas, et meil pole mingeid mehi vajagi, kui ma "selline" olen. :D
Mehi ongi ju teadup2rast ainult remondiks vaja. K8hh.

Joosep hakkab hoopis m2eteadlaseks, et n2ha, mis seal m2e otsas kyll on. Teine ihaldatud elukutse on augujuht. Eks ta kyllalt vanaks saades m6tleb omale m6ne sobiva ameti v2lja lihtsalt. :D

Mar-i juures esmasp2eval ta igatahes kutsus tydrukuid endaga kaasa fraasiga "tule ma n2itan sulle oma ussikesi." :D
Okei, tegelikult oligi neil seal ussikasvatus. :)
Viimasel ajal huvitab teda veel kokandus, k88gis endale piima tassi kallates v2idab et ma h2irin teda veini valamisel. :D Teeb aknalaual "syya," varesed vaatavat akna tagant.
Siin veel yks uus amet.





--

L says:
haha, eile olime mar-i juures ja üks väike kõõrdis silmadega tydruk tuli v-le mingit lauamängu ära tooma.
ja sepe tuli sealt nende juurest, ütleb pahaselt, aru ma ei saa, mis laps see on, endal silmad segamini kõik.
mar-l oli ka ilgelt hea nägu sel hetkel, teda ajas ropult naerma ja nii kahju ka, tead :D vaene segamini silmadega laps :(

--

L says:
eile mar ja v tulid meid saatma. ja siis lapsed läksid istuma sinna bussipeatusesse ja me seisime niisama ja hoidsime nende tõukekaid. autojuhid vaatasid autodest. :D ajas hellalt naerma, et krdi tõuksikunnid kahekesi.
me sõitsime ka, muidugi :D ma alati igal võimalikul juhul sõidan sepe tõuksiga, aga ta raibe ei luba mul kiiresti sõita. :D
aaa, veel üks naljakas asi. enne mar-i juurde minekut sepe nõuab, et tal on hädasti vaja tädi mar-ile helistada ja midagi küsida. lõpuks siis lubasin tal helistada. ja sepe ütleb siis mar-ile: ma olen väga tänulik, et sa meid külla kutsusid, kas ma värviliste kätega võin ikka tulla?
ta ju joonistas vildikatega endal käed täis. ütles et ei mahtund paberi peale ära pilt :D
S says:
xD xD väga tänulik
L says:
jah, ta ütleb mulle ka koguaeg. :D
a la ma annan talle käe, et üle tee minna ja siis sepe ütleb kõva häälega et emme, ma olen sulle väga tänulik et sa mind üle tee aitasid.
ja mul on siuke tunne, et ohjummelküll :D nagu ma oleks mingi eriline rõve ema, isegi kätt ei anna tavaliselt

--

Joosep õpib kirjutama.
-Vaata, neli! -See pole ju neli, see on üheksa. -Ei, see on neli, kes keerab pead.

--

-Miks selles sõnas i on, seal pole ju i-d. -See pole i, s mängib kitarri!

--

Hahahaa, just joonistas linnu. Küsin, et aga kus teine jalg on? vastus: "Teine jalg alles kasvab." :D

--

Tundub, et perekonnaviga. "Emme, mis see must asi siin saia peal on?"
"Ah, see pole ju midagi paha, see on see.... noh... päevitus." :D (No ei tule sõnad meelde noh.)

--

sepe t2na vaatas mingit pilti kus oli ranitsaga poiss. ja ytles et ei, see pole poiss, ja see pole koolikott, see kott on tal niisama, pudelite jaoks. :D:D ma kysisin et mis pagana pudelid. sepe arvas et noh.. viin v6i midagi
xD
koolis hakkab nalja saama tunnis "kirjelda pildil toimuvat" :D

--

Mehed h2mmastavad mind viimasel ajal oma suhtlemisoskamatusega.

P says:
hey what's up?how're doin? :)
Me says:
hey. :) reading poetry XD
kinda got lost in words for a while
P says:
omg :D
culture stuff
hahahaha
Me says:
:D no, it's good for the heart.
some poetry is all about difficult words and being posh. and then there's poetry that is simple and.. kinda.. like a punch in the face :D
P says:
omg
Me says:
:D what
P says:
im not really into culture stuff
Me says:
isn't music culture?
P says:
well
good point
Me says:
music is just like poetry, it's just melodic :D
P says:
i changed my mind
im really into culture then
hahahahaha
Me says:
:D
it's all the same. just depends on who's looking.
paintings can also have music in them
P says
no i dont really think so
Me says:
well ever looked at a pic of a really beautiful girl and heard music? :D

__

priit says:
tzao mimm
sul on ikka t6sine unetus kallal
et sitsid netis

__


go says:
aga magaks siis
I say:
:D varsti l2hen jah
go says:
loll
I say:
:D
go says:
näeme homme
?
I say:
kui keegi silmi kinni ei l88, siis t6en2oliselt
go says:
ok, homme, kus sa elad
I say:
:D homme elan ma endiselt siin kus t2nagi
go says:
kus siis
I say:
tallinnas
go says:
tuled
I say:
ei tule :)
go says:
jah, sa tuled
I say:
:D eip
go says:
näeme
I say:
aga sa v6id vabalt ette kujutada, et ma seal olen
go says:
sa tuled sest mul on sulle ettepanek
I say:
:D mis ettepanek see selline on
go says:
seal kuuled
I say:
:D
see ei m6ju mu puhul, nagu me oleme juba aru saanud
go says:
15.00

krdi v2simatu tyyp :D mis krdi ettepanek.
ytlesin talle et mulle meeldivad k6hnad blondid targad mehed. v6i punapead. ta ytles et on lihaste ja k6hukesega brynett loll mees. ehk sobib ka :D
ehk sobikski, v2limus pole ju k6ik, aga... tal naine vist olemas. mis pointi sel oleks, ei mu aju v6ta.
v2idab, et tahab koost88d teha ja... aga muudkui vihjab seksile. :D see ei l6ppe h2sti.
ma ei viitsigi rohkem vaielda. las siis l2heb sinna kolmeks. nagu h*** kunagi oli... ytles mulle, kuhu ta l2heb ja siis arvas, et ma l2ksin sinna piiluma. kujutan ette, kuidas ta patseeris seal edevalt ringi ja vaatas igayhte kahtlustavalt, et ehk olen mina :D
aga mul pole uudishimu
mul on **
:D

--

L says:
mul oli hellalt naljakas kogemus just
mops heliseb
tuttav hääl, ma tundsin kohe ära ka
tere, kas ma räägin l-iga
mina olen k-i ema
:D
mul j2id silmapilk riided suureks k6ik, kuivasin 10aastaseks plikaks j2lle hoobilt :D
mina ei tea, kus k on!
xD

Jap, lapsep6lves6branna ema helistas t8istes (ja p6nevates :) ) kysimustes. Nii naljakas oli teda hiljem kohata, ta pole absoluutselt muutunud. M2letan, kuidas me k6ik karjaga teda alati vaatasime, et nii ilus ja stiilne. Ja no... grammigi pole muutunud. T2pselt sama khuul kui enne. :)

--

Delfist m6ned pealkirjad:
Üle neljakümbistel naistel ei ole Eestis mingit valikut meeste hulgas.
Üle 35-aastased esmasünnitajad peaksid mõtlema, kas üldse sünnitada.

Ja siis on artikkel, et kuidas meest mitte eemale peletada, mille esimeses l6igus on selline lause: "Professionaalne konsultant ja ajakirjanik, ameeriklanna Marie Forleo väidab, et ei piisa vaid „jumalannana“ käitumisest, ennast peab ka sellena tundma."

:D
Naerma ajas.
Igal sammul h66rutakse nina alla, et sa pole kyllalt hea, ilus, noor, terve ja midaiganes, ja siis n6utakse, et end jumalannana tunneksid. V2ga loogiline. Naine olla on ylilihtne. :)

Mulle selles WipeOut'i saates (mida on nii 6udne vaadata, aga 2ra ei saa ka pead keerata. :D ) meeldis, kui seal mingi tyyp l6ugas, et tuli naistele kohta k2tte n2itama, et girls can never win (ta, rumalakese, elu on edaspidi kindlasti tore olnud, kui suvalised naised marketis sisisevad ta peale tigedalt :D ) ja siis Hammond naeris, kui ta poksikindaga piki pead sai ja ytles, et see on mu 8aastase tytre poolt. :D

--

L says:
Today's fortune: Why don't you send a scrap today to someone you haven't spoken to in years?
huvitav kes see siuke on
mul polegi kedagi sellist orkutis üldse
S says:
ongi noh
aaaastaid
ise on facebookis
L says:
:D

--

L says:
ma teengi nüüd emale tagasi. tema pani oma raha magama, nyyd mina maksan kõik oma raha ära, ja siis ütlen talle, et sorri, aga süüa pole.
ta on meeletu söögiisuga, muudkui vaaritab kodus.
ja siis, et endal paha poleks, sunnib mind sööma :D
Mai says:
:D
L says:
aga. täna läheb õhtul inglise keele kursusele esimest korda
Mai says:
ema?
L says:
jah, ma t2itsa uhke kohe ta yle
Mai says:
vautsivau -vägev!
L says:
küsis mu käest, et mis sa arvad. ma ütlesin et jumals külls, muidugi mine
Mai says:
muidugi
väga lahe!
L says:
ehk kohtab seal mõnda meestki veel
:D
Mai says:
ja toob selle teie korterisse
töötu
L says:
:D hahaha
ma ei usu, et ta enam ühtki meest korterisse toob
me oleme mõlemad õudsalt harjund omaette olema
ma ei kujuta ka ette, et peaks mingi mehega koos elama
Mai says:
ma ka mitte
L says:
külas võib küll käia, aga koos elada ei taha
Mai says:
ema ütles mul ka, et tema ei taha ühtki vanameest koju
L says:
:D

--

S says:
ma ei hakka enda probleemidesse süübima
muidu ma olen ylejäänd 5 tundi masekas
L says:
ega ei ole mõtet neh
ma mõtlen kah üsna pinnapealselt seda värki
ja vürtsitan kõike üsna ohtrate "sitta kahhidega"
soovitan sul sama teha
kuidagi ikka saab, isegi kui kuidagi ei saa :)

--

S says:
siis ma ostsin paremat toitu ja siis m******* tuli siia ja ma tegin kõik talle
:D
L says:
:D
S says:
aga maitses paremini kui et kui ise oleks söönd
L says:
jeap
nii ta käib nende krdi meestega
siis vaatad, kuidas ta sööb ja endal suu liigub kaasa xD
see on see emarefleks. miks paljud emad nälga surevad tite kõrval. neile tundub, et nad juba sõid :D

--




Mai says:
hei
kuidas elad?
L says:
hai.nirusti.
aga elan
XD
Mai says:
hea, et niigi läits
mul on sügavasisuline depressioon
sügavamõtteline
L says:
:D noh... siis on alkot vaja, ja heavy diskussiooni
ma joon iga päev juba
okei, eile ei jõudnud
oli liiga kiire diivanil lamada
Mai says:
:D
hea, et sa ei suitseta
L says:
haa.
reet jättis ju suitsud meile, aknalauale
Mai says:
ja tõmbasid ära?
L says:
ei tõmmand. aga tahtsin küll
aga paraku oli liiga kiire endiselt
Mai says:
sa oled kuradi tugev
L says:
ei, laisk :D

--

L says:
siin kõrval on kirjas, et Iceland would like to be your friend
teistel on mingid türklastest vanamehed ahistajateks
mul on terve friikin maa
S says:
:D

--

Mar says:
v läheb ööseks vist kusagile telki
L says:
XD
külm pole?
Mar says:
kindlasti on -öökülma ju lubas
L says:
:D
Mar says:
talle pole mõtet rääkida
ta peab vigadest õppima
ta on kange nagu vana ...
L says:
:D väga hea
siis ei lase kaabakatel oma pe*set endale soengusse sobitada
sepe on kah igavene juurikas
peaasi, et süda õigel kohal

--

Me says:
sepe ytles et tal oli lasteaias keegi rulaga kukkunud ja ta oli juurde l2inud ja kysinud, et kas sa said haiget ja see nuttis, et jah. ja sepe ytles talle, et oioi, kui kahju... mul kodus oleks sulle plaastrit...
ja siis see oli "n2gu naerutanud kohe"
:D nii aww. see ongi p6hiline, ma ytlesin sepele ka, et see oligi suuremaks abiks, et sa tahtsid aidata. mitte see niiv6rd, et kas sul plaastrit on
Mar says:
:)nii armas
Me says:
jah :)
nii hea et ta siuke osav6tlik on

--

L says:
ahjaa. ema ootas pesumasinaparandajat nädal otsa kodus korralikult.
ja täna sealt mingi tüüp helistas ja küsis et kas te olete proovinud toruotsa üles tõsta.
ema tõstis toruotsa üles ja töötab.
:D
nagu... varem ei võind öelda või

--

Ja l6ppu selline anatoomiline 6ppetund.

http://artoftrolling.files.wordpress.com/2010/06/129200605593477273.jpg

No comments: