Sunday, January 19, 2014

Upsidedowndate

Ma update'in kähku oma vabatahtliku nõiutukssaaja tingimusi, sest tundub, et ülemise korruse dude (huvitav, kuidas tal vaipadega veab) on täpselt sama biatch kui saatan Bedazzled nimelises filmis. Töötab küll kiirelt, aga wtf, mees, tõesõna. :D
Igatahes.. peab 100% olema vallaline. Keegi, kelle jaoks ma ei ole lahendus, kinnisidee ega mineviku piiramisobjekt. :) Ja peab olema selline, et kui ma kasvõi mõtlen ta peale, siis püksid vingerdavad jalast minema. :D Nagu päriselt. Muidu pole ju eriti mõtet. Kuigi talvel võib siis sutike problemaatiliseks muutuda see mõtlemise osa. Aga noh... üldplaanis kahtlemata väga armas nii kiiresti reageerida, ..ee.. kes seal ülemisel korrusel üldse... jeesus? :D Dämmit. :D Kas üritab kaelast ära saada, või siis sokutab meelega valesid, et endale hoida. :D

Haa, ja ühtlasi pean überinimliku külmalaine saabumise tõttu laenutama tagumikusoojendaja. See on selline väga lühike mees, kes valdab perfektselt wax-on-wax-off stiili. :D Hahaha, ma kujutan nii piltlikult ette, kuidas ta mu selja taga seisab ja muudkui ringitab, kuni kannikatest sädemeid lööma hakkab. :D
(Millegipärast hakkas Saaremaa valsi refrään peas mängima..)

P.S.
Ma pole küll kindel, kas kuu paistab üldse suurte asju täis majade tagant Tammsaare parki, aga sealt oleks reede hommikul saanud hea pildi nimega "blending in." Need ümmargused lambikuplid ja suur, madal, tumekollane pannkook-kuu... :) Nii ilus.

No comments: