Wednesday, January 8, 2014

Põrgupilet, 15 minutit.

Mingis aastalõpukokkuvõttesaates küsiti inimeste käest, et mis olid aasta plussid. Järjest kõik vastasid igast erinevaid asju, ega ma eriti tähelepanelikult ei kuulanud... aga siis vastas üks suurte prillide ja pisikese peaga mees, kes prilliklaaside asemel vist küll luubid olid, silmad paistsid nagu alustassid, täiesti ogar... igatahes, mees ütles nördinud ja justkui süüdistava häälega: "Ei ole mul mingeid plusse..!"
:D Fuuutsk, ma pritsisin shampust üle vaiba nagu Vesuuv. Valetab, valetab! :D
(Vesuuv rikkus teadupärast täiega vaiba ära.) Kusjuures, ega ma tegelikult ei teagi, mismoodi silmad suureks lähevad, kas plusside või miinustega. Ma ei tea, mis mul endalgi on... kõigest 30 aastat juba prillikandja, pole veel meelde jäänud. Aga naerma ajas ikka. :) Ma naeran üldse igal võimalikul juhul.. ja vahel ka võimatul, räägitakse etteheitvalt.

Et siis muhedat jaanuari teile! Aastat ei tohi enam soovida, nüüd pean kuu kaupa hakkama saama. :D Soovin rahu.. sest jaanuar tundub suhete poole pealt täiesti ogar olema, ümberringi kõigil vahutab, isegi mul endal kisub jälle siitsealt imelikuks, ühed kutsuvad välja ja teistega ei saa rääkida, sest muidu ütlevad veel midagi, mis ei lase enam ainultheasõber olla. Ma ei viitsi seda jama enam ammu kaasa teha, seega vingerdan välja ja väldin. :D Õnneks ei huvita kedagi NII palju ka, et tulla ja mind fakti ette panna. Siis oleks oluliselt raskem.. võib-olla. :D Oleneb inimesest, eks.
Samas, teiste seiklusi on väga lõbus kõrvalt jälgida. Inimesed punuvad selliseid uskumatuid pusasid, et.. :D Kuulan ja naeran. :D

Ja noh.. omad tegevused jätavad ka soovida, juba teist korda järjest istusin terve nädalavahetuse teleka ees ja vahtisin Person of Interesti ehk Mõrvaennetajaid. Foxis laseb järjest sada osa. Ja vaatan ja mõtlen et jaaah, mulle see mees täitsa meeldib. Läksin siis ja guugeldasin eelmisel nädalal (või no nüüdseks siis üleeelmisel nädalal) tema kohta ja loen, et usklik. Mõtlesin et no dämmit, eksole. Mulle meeldib, kui inimesel on usku millessegi, aga ma ei tahaks, et see kirikuga seotud on või et sellest kõva häälega jaurataks. Mitte, et võõraste elud üldse minusse kuidagi puutuks, aga.. vat mul on selline... kiiks. Maailmavalitseja kiiks. Jumalakompleks. :D Ma tahan, et mehed, kes mulle meeldivad, oleksid friggin suurepärased, igatepidi. Kui mees on niru, siis mulle ta ei meeldi ka. Mehena, ma mõtlen.
Iseenesest jumalakompleksiga naisele sobikski vist usklik mees, eh? ;)

No, ma arutan seda teemat pärast edasi. Igatahes, järgmisel nädalavahetusel sattusin jälle samal ajal sama sarja maratoni peale ja jäin jälle vahtima. Ikka meeldib, tühja kah, et usklik. :D Hakkasin siis sõbrantsiga arutama, talle ka meeldib. Okei, uurisin siis juurde inffi, loen, et adopteerisid naisega haiged lapsed endale, keda keegi teine võtnud poleks. Hmm. Armastab neid nagu ohmu. Ja see pisike prillidega mees, kes temaga koos mängib, see ajas ühes intervjuus nii vaimustavalt laiahaardelist juttu, megaromantik vist, ja teine kuulas ja pani silmad kinni, et paremini ette kujutada. :D Nagu...
Siis vaatasin pilte ja lugesin muuhulgas, et ta mängis selles Mel Gibsoni filmis Jeesust. Mnjaaaa... mõtleb L-i räpane väike aju, Jeesusel oli suht vähe riideid seljas, peaks mõne pildi üles otsima sellest filmist.. Mõeldud, tehtud. Noh.. mis see veri ja haavad ja okaskroon ikka ära ei ole. See-eest on tilluke riideriba ainult ümber, jippiii. :D Ja ennast ajas samal ajal hirmsasti naerma, et no enam kindlamalt ei saagi endale Põrgusse piletit orgunnida. :D



Paha sarviline naine.
Jah, emane süda rikub kõik ära, mõistus teeb "trallallallaa, kui tore, saan tarku mõtteid mõelda ja omi asju ajada," aga silmad raalivad aju selja taga (oleks ju igati loogiline, et mul aju tagurpidi peas on) salaja ikka ringi et "uuu, see seal on hot, mõtle selle peale pikemalt. Detailselt!" :D
Igatahes, nüüd on hea nalja teha, et ära sega, ma mõtlen Jeesuse peale. Köhh.
:D
Ma pikemalt enam ei blogi, eelmine kord lõpus ei teinud enam reavahesid ja lasi kõik ühes rodus, ma hääletan järgmistel valimistel selle jama vastu. Ähmastav.

Omg, peapusameister on ka näole andnud. :D No tere hommikust. Tõmban juuksed sirgu, kilekoti pähe, teibin kaela ümbert kinni ja mõtlen Jeesuse peale, ahaha. :D Ei mingeid pusasid, thank you veri muhh.
Kahju, et nalja ei saa visata enda lolluse ja kõigi viimase aja awkward situatsioonide üle, teised võtavad endid nii pagana tõsiselt ja pole vist valmis veel. Too soon. Nagu Tujurikkuja laevanaljad. :) Põhjaläinud võiks ju ise natuke naeru kihistada, kui soovi on... aga ei, muudkui ole viisakas. :D
Meh, mehed mu väikses maailmas on kõik nagu reha alla neeland.. Nii kanged ja kammitsetud ja ma muudkui astun nende peale. :D
Nüüd hakkas see vene musketäridefilmi põhilugu peas mängima. Igatahes - 2014, you are drunk... join the party. :)

2 comments:

Inxu said...

Ma ei ole Su blogi miljon-triljon aastat lugenud...Ja nüüd siis sedasi täiesti ootamatult kirjutasid mu sõrmed netiotsingusse wonderwoman11 blogspot :-D Täpset aadressi ei mäletanud enam ja oma iidset läpakat ei viitsinud ka sisse lülitada...Noh ja nüüd muudkui loeks ja loeks :-) Nagu vanasti :-) P.S ma ei pane üldse pahaks, et Joosepiga otsustasite koju jääda 31 õhtul. Arvasingi, et jääte :-) Lihtsalt oleks teid näha tahtnud...Ikka veel tahan!!! Olete meie pisikesse pessa külla oodatud!!! :-D

wonderwoman said...

:) Aitüma. Eks ma siin.. vahelduva eduga ikka jorisen, jah.