Tuesday, February 3, 2009

Toru

Tere tali. Ma liitusin vahepeal ühe uue foorumiga, sestap ei ole mind ka eriti näha olnud, seal nimelt selline reegel, et pead 200 posti täis saama, siis alles saad ligipääsu kõige magusamatele osadele. Ja ma olen ju ullike, ega oska lühikesi poste teha, jauran ikka pikalt laialt.

Kohe esimesel päeval öeldi mulle seal, et:

"hahahaha,your killing me!!im so glad you joined the forum,you crazy woman!!!:D "

Nii aww. :) Täna rääkisime sellest, kui palju keegi päevas joob, seal ühel on neerud haiged, ja ma siis tunnistasin, et joon umbes 6 liitrit päevas. Nad olid üsna ühte meelt, et ma olen nagu kaamel, aga ma vaidlesin vastu, kaamel ju säilitab ka vett mingi aja... ma olen pigem nagu toru.

Panin Joosepit magama, siis tuli mtv-st Shakira lugusid 10 tükki. Vaatasin neid. Ilma hääleta. :D Deem, ta on kena. Kui ma saaksin ükskõik kelle moodi olla, siis tahaksin olla nagu Shakira videos "Underneath Your Clothes." (Panen pärast video ka siia vahele.)

( Edit. http://www.youtube.com/watch?v=bbASRMMbWTc

Dämmit, embeddida ei lasegi. Noh... kliki ise siis. :D )

Ütlesin viiele ka, et tahaksin Shakira moodi olla. Ta ütles vastu, et "Shakiral on paks per*e." Vastasin talle, et endal tal on paks per*se, naistel polegi per*seid, neil on kurvid.
Deem... mul on vähemalt kaks korda nii suur kurv, kui Shakiral, mis nüüd saab siis. Nii need mehed su mõttemaailma ruineerivad. :D

Hommikul helistas tööle üks tore klient, kelle häält kuuldes mul iga kord külmavärinad ihule tulevad, ta on täiesti eriline. Ma ei olegi kunagi nii ülbet inimest näinud, ausalt. See on täiesti ebainimlik, millise üleoleku ja põlgusega ta tavainimesi jälgib. :D Hääletoon muidugi sobitub näoilmega imehästi. Siuke..vinguv-mõnitav toon. Enihau, juba telefonitorus tekitab ta judinaid, alati tead juba ette, et mingi jama tuleb niikuinii. :) Nii seekordki, tellis kauba ära ja lisas lõppu, et "ma tahan seda täna õhtuks saada."
Mina siis viisakalt vastu, et "täna pole meil autojuhti, aga me saaksime kohe homme hommikul esimese asjana kauba ära tuua."
Tema: "Ei, siis ma võtan ainult need viimased asjad."

Kirjapildis tundub nagu täitsa normaalne vestlus eks. :) Aga oh seda mürki, mis mulle kõrva pritsis. :D
Imelik ikka küll... ta on meilt varem ka tellinud, ja ta teab, et meil iga päev kaupa ei tooda, vahel satub päev, mil on just autojuht seal, vahel mitte. Ja ma ei saa kunagi kindlalt lubada, et ta kauba ära toob... sest meie boss teab paremini, kui kliendid ise, kui kiire neil on. :)
Ehk oleks tal parem meel olnud, kui ma oleks talle valetanud, öelnud, et jah, toome ära, ja siis lihtsalt julmalt hommikul saatnud. :) Üldiselt ei saa ma enivei aru, mis erilist vahet sel on, kas sulle tuuakse kaup ära vahetult enne sulgemist või vahetult pärast avamist. Noh... ehk ta on lihtsalt erakordselt närviline inimene. :) Ehk. :D Hihii.

Aga jah... ta võiks ju proovida aju kokku kaapida ja üks päev ette mõelda, mitte igakord viimasel hetkel ultimaatumeid loopida. Pagana drama queen. :) Ma arvan, et tal pole mingit eraelu, sestap siis arendab suhteid kaubatoojatega. Vaeseke. Aga kes see muu ikka suudaks teda pikemalt kannatada, ausõna.

Mina ei ärritunudki täna, sest ma kujutasin ta näoilmet ette, kuidas ta vaatab mind piki ninajuurt, nagu oleks ma shitaga koos. Ja siis mõtlesin, et mis ta näoga veel juhtuks, kui ma OLEKSINGI shitaga koos ja see ajas nii roppu moodi naerma, et tuju läks kohe heaks. :D

Haa, nagu alles oli ükspäev, Joosep ütles, et tema tahab seda filmi näha, kus "indiaanionud jooksevad kiiresti-kiiresti ja kurjad loomad hammustavad ja mis on nii pinev, nii pinev." (Tal õ tuleb ja läheb.) Kusjuures, Joosep pole kordagi näinud neid verisemaid kohti sealt filmist, tapiiri- ja jaaguaritappu ja neid südamerebimisi. Juhin ta tähelepanu alati kõrvale ja ta kuulab ka. Aga samas ta saab aru ka, et midagi koledat toimub sel ajal. Siis ma niisama rääkisin talle, et mis seal juhtub ja nii ja naa. Talle meeldib see film. :)
Ja enivei, rääkisin siis, et jaaguariemme tahtis oma last kaitsta ja mõtles, et see onu tahab ta pojale paha teha ja sellepärast ründaski. Ja jaaguar jooksis ja ajas ... oma käppa taga. :D
Ja siis hirnusin tükk aega seda ette kujutades. Tegelase nimi on Jaguar Paw noh.
Kurask, mind on ikka nii lihtne lõbustada.

Töölt kojutulles nägin kahte kutti. Üks läks niisama mööda ja oli kena ja teine vaatas hiljem möödudes nii krdi vandeseltslaslikult silma, et tuju läks kohe heaks. :D Ega ma ei teagi, ehk ta oli mingi tuttav, vend või.. isa või midagi. :D Ma olen ju nii krdi uimane, et sõnu pole. :D
Märkan mingeid naljakaid detaile, aga põhiplönn lendab laias kaares peast üle.

Aaaaa! Muide! Ma juba miljon aastat olen tahtnud sel teemal midagi öelda, aga unustan pidevalt. Mu lugemislist, ehk need blogid, mida ma loen. Üks neist on mu õde ja kaks on sõbrantsi, kellega ma üsna vähe elik väga vähe suhtlen, eriti viimasel ajal. Ülejäänud inimesed on mulle tegelikult võõrad, aga kes mulle kõik eri põhjustel meeldivad. Ma mõtlesin end nende lugejaks (jälgija on kuidagi eriti vale nimi, eks. :) stalkerish.) klikkides ka sellele, et ehk peaks seda hoopis vaikselt ja salaja tegema, aga see tundus kuidagi nii... ebaminulik. :) Nad meeldivad mulle ja miks ma ei või seda siis tunnistada, dämmit. :D
Ehkki, nagu alati, mõtlen ma et häirin inimesi ja ehk nad on jube vihased mu peale tegelt, et neid oma nimekirja üldse lisada julgesin. Va töll. :D Ja sestap ei kommi ma neid peaaegu üldse. Ehk kunagi hiljem, kui nad juba harjund on minuga. :D
Aga vahel tahaks küll, eriti kui mõni kurb postitus on. Siis tahaks pead silitada ja öelda, et küll kõik saab korda, alati ju saab. :) Ja vahel ajavad blogid naerma, siis on ka siuke... hea tunne. :)

Niisiis, aitab jällekord haledast emokräpist ja räägime asjast. Kuidas panna siia peale see... lugejalugeja, et mitu inimest siin käinud on. Ma proovisin sealt nimekrjast, aga siis näitas nii arulagedalt astronoomilist numbrit mu lehel, et see ei saanud küll õige olla. Ehk oli mingi... maitea, Nigeeria rahvaarv. Ma olen küll väga sügavalt austatud ja armastatud, aga no... see number küll õige polnud. :)
Nüüd siis küsingi, kuidas ära tunda see "õige" counter? :)
Ja vaimukusi paluks mitte pilduda, nagu "pikad jalad" jms.



Mii says:
ma olin jube andekalt tee jätnud tõmbama. ilma veeta
S says:
ma ytlesin talle et toogu mulle **** ja ma söön elulõpuni praemune moosiga
Mii says:
mmm. mis moos oleks?
S says:
vihmaussi
Mii says:
hell praemunaisu tuli nüüd
Mii says:
vihmaussi ma pühiks maha õrnalt
S says:
õrnalt XD
Mii says:
viisakus on elu alus


Ja aru ma ei mõista, Cosmo ütles selge sõnaga, et tulevad kalad, vähid ja neitsid. Kus nad nüüd siis litutama jäid? Mul oleks vaja riiul seina panna. :D

Ahjaa, ja vend tõi mulle täna läpaka tööle ära... ehk saan ka kunagi lähitulevikus jälle youtube'i ja photobucketisse ilma et kolme sekiga kräshiks. :) Seega on ka IT-mehed oodatud. Hmm... oota, ka kokad ja eratreenerid võtan vastu.. Noh, põhimõtteliselt küsi ja siis ma ütlen, kas kõlbab. :D


Mii says:
mis su blogi töönimi on
Mii says:
ma vist jätangi selle, mis enne panin
Mii says:
ehk toru
Mii says:
kõlab kuidagi kõlavalt
S says:
väga kõlav
S says:
läbi toru ikka kõlab
Mii says:
ma mõtlen ka. et peaks nagu kõlama
S says:
aga muidugi kõlab
Mii says:
kõlavalt

9 comments:

ozzy said...

:D:D:D
ma pole ammu su blogi jälle lugenud...aga mõnus:P
aga tõesti, miks kosmo siis valetab inimestele, kus on need lubatud vähid, kalad ja neitsid..:P
eks no kalale saab ka minna aga selle külma ilmaga nagu ei tihka eriti.
aga küll nad tulevad ka...
ja kusjuures vahel on jah, et mingi lambimööduja vahib sulle nii silmaauku et no kõhe hakkab. aga siis on teinekord hea jälle ise kedagi silmadega piinata:D krt...ma tahan ikka rohelised läätsed muretseda:P

wonderwoman said...

:D Ma pole ammu kirjutand ka. :P
Miks sulle läätsed, sul ongi ju rohelised silmad. Mul on palju parem idee, osta väike taskulamp ja pane suhu. :D See oleks tõsiselt kriipi. :D

Kuram, mul on ikka nii head ideed...

BM said...
This comment has been removed by the author.
BM said...

ahahahahahahahahahhahahaha krt maivõi, sa ära määri ennast sitaga kokku vaid pane lihtsalt taskulamp suhu järgmine kord kui see klient tuleb.

wonderwoman said...

Hahaahaa. :D Ta plahvataks või midagi. :DDD Aga jätan meelde ja teen proovi.
"Üks moment, ma kohe toon laoruumist..." ja siis kargan huilates välja. :D Ei, tegelt huilata ei maksa, neelan veel taskulambi alla. Ma ümisen, aga õudsalt! :D "Olgu jääv meile päike"-st.

wonderwoman said...

Aga ikka sitaga määrin ka. Topelt ei kärise.

BM said...

Kui ta peale seda ka veel ülbe suudab olla siis viska talle aknast paar karpi tasuta neid valguskõvastuvaid plomme.

wonderwoman said...

:D Ma viskan valguskõvastuvaid pomme.

BM said...

viska lihtsalt peotäis sitta ja taskulamp