Friday, February 13, 2009

Oh õudu, 13 ja reede :)

Photobucket


Panen selle pildi siia ka, lihtsalt, et teile pinda käia. :D :P
Orksis on ilusam muidugi, suurem ka. :)

Happy Filmendingo says:
issands jumals. nad kohe oskavad kõik ära rikkuda :D
Happy Filmendingo says:
Useless knowledge mu blogilehelt: in the water, dolphins have been known to approach human women and stroke their penises against them.
Happy Filmendingo says:
in the water XD krt kui imelik oleks kui nad seda veel kuival maal teeks


M says:
mu laps oli pannud oma isale hommikul kella 8-x meeldetuletuse telefoni: OSTA KOER
Happy Filmendingo says:
:DDDDD
Happy Filmendingo says:
ma lugesin just uudist, et strippar marcol lõug logiseb

Ausõna, vaene tüüp. Mul pole midagi selle vastu, kui inimene läheb ja laseb end natuke lõikuda ja siis on rahul ja ei nuta enam öösiti patja, vaid on rõõsa ja rahulik, aga .... kuskil peab ikka piir ka olema. Ta on nagu karikatuur. Varsti kukub lõug üldse ära, nagu Jacksoni nina.


Happy Filmendingo says:
:) awwwww. mul käis just mingi inglise tüüp
Happy Filmendingo says:
täitsa rändom, ta otsis reisibürood
Happy Filmendingo says:
see on kõrvalmajas
M says:
:D kuhu saatsid ta?
Happy Filmendingo says:
kõrvalmajja, endalegi ootamatult :D
Happy Filmendingo says:
praegu on natsa kahju, ta oli täitsa nummi :D
Happy Filmendingo says:
oleks pidand kohvi ja kuklit pakkuma
M says:
:D just
Happy Filmendingo says:
ta oli meeldivalt üllatunud et ma inglise keelt oskasin
Happy Filmendingo says:
ei tea, kas oli järjest sattunud kokku sellistega, kes ei oska või mis
Happy Filmendingo says:
muidu meil siin ju üsna hea tase
M says:
nähtavasti küll
Happy Filmendingo says:
siuke pisike ja kiilanev ja susistas veitsa s-i
Happy Filmendingo says:
noorem kui mina, see oli küll kindel :D krt kõik on nooremad kui mina XD
Happy Filmendingo says:
aga siuke asjalik ja silm säras
Happy Filmendingo says:
übersõbralik
Happy Filmendingo says:
ja teda ajas nii naerma :D ütles et oli allkorrusel üritand mingi vanaonu käest küsida ja see oli täitsa sapsu läind
Happy Filmendingo says:
poor old man downstairs ütles viimase asjana, kui ära läks :D Nii aww et see talle üldse korda läks



Happy Filmendingo says:
reidis on nii paljudel see "asukoht lähemalt" seal kus "jope ripub"
Happy Filmendingo says:
:D ma mõtlen alati et jope ei ripugi kuskil
Happy Filmendingo says:
jope hängib


S says:
tahax õudsemalt magama minna
S says:
aga ei raatsi
Happy Filmendingo says:
:D peaks vist minema jah
Happy Filmendingo says:
aga ma ei saa, ema tuleb koju kell 8
Happy Filmendingo says:
ja ta kolistab alati nii meeletult
S says:
kolla kolla
Happy Filmendingo says:
XD ma jätsin praegu kõik muud asjad pooleli/panin kinni, et seda msnikasti avada, sest tahtsin teada, mis sa ütlesid :D lol


Mu viimase aja üks suurimaid lemmikuid on Kings of Leon ja foorumis üks tshikk soovitas mul kuulata nende laulu "Knocked up." Proovisin youtube'i minna, kräshisin hoobilt. Tööl pole arvutil aga kõlareidki. Andsin õele kuulata, see sattus vaimustusse ja kuulas seda miljon korda järjest, kiitis mullegi. Noh... mõtlesin igast nippe välja, proovisin lingitada ja embeddida seda lugu siiasinna, aga no... ei ole mu panniga võimalik musooni kuulata. Õel hakkas siis hale minust ja ta tegi mulle CD. Ja siis...

S says:
plaati oled ka kuuland
Happy Filmendingo says:
jah, kuulasin
Happy Filmendingo says:
tead mis
Happy Filmendingo says:
knocked up algab... jumala hea algus, paljutõotav, kaasahaarav
Happy Filmendingo says:
ja siis teeb cdmängija krääks ja jääb vait
S says:
XD jesus christ
Happy Filmendingo says:
kõiki ülejäänd lugusid saan kuulata XD
S says:
:D AHAHAHAHAHAHAH
Happy Filmendingo says:
aga algus on tõesti hea, nii et ju ta siis hea lugu on
Happy Filmendingo says:
ja mulle õudsalt meeldib selle laulja hääl ikka küll
Happy Filmendingo says:
crawl meeldib ka õudsalt


Ma olen viimasel ajal jube palju mõelnud selle peale, et kõrvaklapid osta. Aga ma ei julgeks nendega tänaval küll käia, ma olen niigi jube hajameelne ja siis ma ei paneks enam üldse midagi tähele ja jääks esimese kolme meetri peal auto alla.

Happy Filmendingo says:
ja mul on täitsa ebanormaalsed kõrvad, ükski klapp ei mahu sinna
Happy Filmendingo says:
ja noh... väikse lapsega on tavaliselt hea, kui sa kuuled, mis ümberringi toimub
S says:
ma kunagi tulevikus kaon oma helikindlasse tuppa ja unustan lapse üldse ära :D
Happy Filmendingo says:
:D
Happy Filmendingo says:
noh.. siis on hea, kui kaua imetad
Happy Filmendingo says:
kui tiss plahvatama hakkab, siis meenub
S says:
öö okay
Happy Filmendingo says:
jah. ma võin anda nippe, kuidas mitte oma last unustada siia-sinna ja söötmata :D
Happy Filmendingo says:
üks võimalus on kasvatada laps joosepiks. ma ei tea tõesti, vahel ma mõtlen et kui ta ise ei nõuaks mu käest asju, siis ma unustaks kõik ära :D


Happy Filmendingo says:
etv-st on elvise-dokk, päris hea. mitte siuke staarikummardamine, vaid ikka inimesest rääkisid. koduvideosid on hästi palju, lollitasid seal ja tegid nägusid ja võimlesid ringi. hästi siuke..aww. ma kohe tunnen, et elvis hakkas meeldima kangesti XD
Happy Filmendingo says:
tead.... ausõna... kui ma saan omale ükskord neti, siis ma proovin üles leida selle elvise are you lonesome tonight versiooni, kus see ooperilaulja tal tausta laulab, see on meeletult koomiline
Happy Filmendingo says:
nad läksid mingisse linna esinema ja neil oli taustalauljat vaja, ja siis leidsid ühe laulja, aga no... nad ei küsinud et mis laulja
Happy Filmendingo says:
ja siis elvis laulab ja järsku see hakkab jubedalt peenikese häälega tausta ulguma täiega
Happy Filmendingo says:
ja elvis ei suuda naeru pidada


(kuulake ise, kummalt lingilt paremini kostab, ma ju ei kuule ise essugi :( )

http://www.youtube.com/watch?v=Ar3LJnDErX8




Happy Filmendingo says:
hahahaaa :D ma vaatasin aknast välja, jube lumesadu, ja näe, üks mees jalutab oma väikse koeraga. ja jään vaatama, et kuidas see koer nii kiiresti ja sujuvalt liigub....
Happy Filmendingo says:
ja siis mõtlesin, et see polegi mees, kes oma koeraga jalutab, see on mees, kes oma varjuga jalutab
Happy Filmendingo says:
ja siis mõtlesin et miks kuradit ta oma varjuga jalutama peaks. :D niisama käib
Happy Filmendingo says:
ja mul tekkis mega deja-vu praegu, me oleme seda juba rääkind
Happy Filmendingo says:
ilmselt see mees on varemgi mööda läind


Muide, see Statoili- või õigemini Mäkitagune uus maja on jube lahe. Kui õhtul sealt mööda sõita ja õige nurga alt tabada, siis on täiega siuke tunne, et see polegi maja, vaid on.. nagu ..kamm. :D Aknad lähevad kõik ühes rodus kuni majaääreni välja ja taevas peegeldab sealt vastu, nii et tundub nagu polekski seal maja, vaid niisama taevas. Ainult see aknaalune riba on näha, vahepeal oleks nagu tühjus.

Kas te hommikutelevisiooni ka vahel vaatama satute? :) Mehed on ikka NII palju paremad saatejuhid. :D See tumeda peaga naine räägib ladusalt, aga natuke nagu... ta nagu tunneb end isegi liiga vabalt vahel. :D Ja blond naine... ta on Aunaste tütar eks, mul ei tule ta nimi meelde... Elis? Teate küll, nad laulsid seal... ee.. mingis saates selle... ee... Rolfiga. :D Ta muidu meeldib mulle täitsa, on selline naeratav ja heatahtliku olemisega, aga terevisioonis käib meeletult pinda, kuidas ta ei suuda kolme sõna järjest öelda, ikka peab vahet pidama ja vähemalt ühte sõna kahest rõhutama. :D Eks tal alguse asi ka, ehk ta on lihtsalt närvis ja üritab endast paaniliselt head muljet jätta. :)
Ma olen hästi kiiresti ärrituv inimene üldse. Ma viimasel ajal avastan endast aina kõiksugu jama, ükspäev kirjutan põhjaliku postituse enda halbadest külgedest. :D Või noh.. tegelt, mis siin ikka, alustan kohe. :D Orksis üks vihastas kunagi mu peale, siis ütles, et mul on vajadus kõiki paika panna. Ja ma mõtlesin selle peale. On jah. On jah, ja ma pean ka kõigist targem olema alati. :D Üldse olen jube domineeriv egomaniakk. Ehkki mulle tundub, et vahel ma lihtsalt kuidagi... mõjun nii inimestele. Et nad hakkavad vabatahtlikult kuidagi nagu... paralleelselt kõndima mu kõrval. Ma ju ei ütle, et näe, tee nüüd nii nagu mina ütlen! :D Mul on lihtsalt alati õigus. :P :D

Eile oli jama päev. Hommikul lasteaeda kiirustades nentisime fakti, et majatagune kõnnitee oli moondunud liuväljaks, kus jalad sammu astumiseks küllalt ei haardunud. Seega seisin ma paigal ja liikusin telekineesi teel, st puhta tahtejõuga. :D
Õige bussi peale ma seega ei jõudnud, sõitsin järgmisega ja jäin töö juurde 20 minti hiljaks. Helistasin ka kolleegile Tartusse, meil suunab telefoni sinna, kui mina vastu ei võta, et kui keegi peaks helistama ukse tagant, siis teab öelda, millal ma jõuan. Keegi ei helistanud, aga mul tekkis selline paha tunne millegipärast töölejõudes. Ehk keegi ikkagi käis ukse taga.
Igatahes see tunne oli nii tugev, et ma siiamaani tunnen end pahasti. :S
Õhtul tuli õde siia ja me läksime koos bussi peale, ja bussipeatuses sattusime veel M-iga ka kokku. :) See oli see tore osa õhtu jooksul. Bussis oli kaks nokastanud onklit, kelledest üks naeris siukse kahtlase kopsukahina saatel, ja õele meenutas see kadunud Rekut, kes just niisuguse häälega oli haigutanud. :D
Reku oli õuuudsalt lahe koer, by the way. :)

Joosepile lasteaeda järele jõudes ma igatahes vihastasin ta peale päris korralikult. Mis värk on, et õhtul riideid selga ei või panna kiiresti ja koju minna, peab edasi-tagasi jooksma ja kräunuma ja jamama. Ma ei viitsi seal lasteaias passida nii kaua, tahaks juba koju ja horisontaali. :)
Igatahes, lõpuks saime riided selga ja läksime siis läbi pargi, ma ei viitsinud seal pimedas hakata käsikaudu uisutama.
Enivei... naljakas oli tunda, et ma olengi lukus. Kenad kutid tekitavad minus ainult väsimust, ei olnud ma kurb ega huvitatud ega elevil ega midagi. Mul on sest jamast kõrini.

Ja kui ma ka enam kunagi ühtegi selga ei näe, mis kutsub mind enda vastu liibuma, siis mul on täitsa ükskõik.

Ja kuu aja pärast on Joosepil sünnipäev. :) Veel üks 13 ja reede. :)

No comments: