Tuesday, February 10, 2009

Alati mu elus vähemalt üks asi hea - isu. :)

Jeeeeeeeeee!!! :)))) Vastlakuklid on lõpuks ometi kohvikusse ilmunud! :) Ma astusin uksest sisse, vaatasin ringi ja lõin nii nähtavalt üle näo särama, et mingid sealolnud Soome onklid tahtsid kohe juttu tegema hakata. :D
Pärast tööd lähen tagasi ja ostan veel. :) Kurask, või ehk peaks kohe minema... äkki aplad kaabakad ostavad kõik ära õhtuks. :D

Ja öösel oli niiiiiiii külm magada. Ma üritan teki alati enamuses Joosepi peale sättida, ja siis ärkan pahatihti looteasendis ilma mingi tekiribata, ja Joosep magab, jalad ülbelt üle hiiglasliku tekihunniku, kah paljas. Mis värk see on, et ta tekki koguaeg pealt ära lükkab, külm pole siis või? Krdi isased inimesed.


Mii says:
ma ostsin täna sepele raamatu kus on eri ametid esindatud
Mii says:
ja seal on üks meditsiiniõde süstlaga, süstib last kannikasse. aga sepe ei ole süstalt näindki juba ilmatuma aja
Let me love you to death says:
irw
Mii says:
ja ma ütlesin sepele, et tädi tiina on ka arstiõde. sepe arvas, et kas tädi tiinat on ikka mõtet sisse lasta, "ma ei taha et tädi tiina puurib mul pepu auke täis"


--

Skessesi says:
tiku ja taku shows oli just siuke anekdoot: masha lamab voodis ja kolm karu tulevad sisse. Kõige suurem karu ütleb et kes on minu toolil istunud?! Keskmine karu ütleb et kes on minu taldrikust söönud?! Kõige väiksem karu ütleb peenikese häälega kes on minu mummudega tassist joonud?!
Ja masha vaatab seda suurte silmadega ja mõtleb: deem, seekord läksin küll kanepiga liiale.

--

U says:
i was thinking about relations.. i don't know if i could be with someone.. it's actually much more comfortable to be alone.. at least till you're going to meet a proper guy
U says:
if that ever happens :D
Pihlakapuu says:
yeah.
U says:
I'm too tired of those stupid want-you-for-some-time-till-we're-gonna-fuck-and-then-i'll-leave-you-cause-i-enjoy-my-freedom guys
Pihlakapuu says:
too bad i never meet them :D
U says:
they are all around, too weird you never do
Pihlakapuu says:
yeah... even when i was younger... i only met the good-morning-oh-crap-gotta-go types
U says:
:D
Pihlakapuu says:
yeah... :D ok, i'll go and make myself a sandwich
Pihlakapuu says:
or a few :D
U says:
yeah go
U says:
head isu
Pihlakapuu says:
it usually is :D
U says:
there must be at least sth good :D
Pihlakapuu says:
hahaa. :D yeah. that is positive, when everything else in life sucks, then at least I always have a good appetite!
U says:
you know, today is the meeting of those fucking classmates
U says:
it's where everyone speaks about their husbands and children
U says:
and it's fucking valentine's day soon
U says:
i hate february
Pihlakapuu says:
yeah. you could've borrowed a pic of joe's :D
Pihlakapuu says:
that would've been so cool. damn. i gotta go and get to some meeting like that. and LIE sooooo much it would be soooo funny
U says:
hahahaha :D in that case :D i'd go with you
U says:
just to have fun
Pihlakapuu says:
oh, yeah, i actually live in LA, my lover is mel gibson's personal trainer
U says:
:D ahaahhahaa
U says:
i just came to estonia to see you all, fuckin loosers
Pihlakapuu says:
yeah, and U here is my lesbian sidekick, we perform in the theatres there
Pihlakapuu says:
we do shakespeare's hamlet
Pihlakapuu says:
i'm hamlet and she's the skull
Pihlakapuu says:
:D
U says:
:D i don't look like skull at all
Pihlakapuu says:
you do in that play, it's artsy :D
U says:
ok, if you say so :D
Pihlakapuu says:
yeah... be glad i didn't choose the vagina monologues :D
U says:
:D would be fun.. mine will start speaking soon, i'm sure
Pihlakapuu says:
:D oh, and you'd have the tourette's syndrome
Pihlakapuu says:
so you could tell them all to go and f themselves
Pihlakapuu says:
you could also have some braindecease :D which affects your self control :D
U says:
i want to be normal and healthy :D
Pihlakapuu says:
i was thinking i'd have a arm-problem like that... so i could punch the ones that get on my nerves
Pihlakapuu says:
and then smile and say: oh, sorry, that's the old arm-injury from war-time
Pihlakapuu says:
i was an officer in the gulf war
U says:
:D ahahahhaa
U says:
good one
Pihlakapuu says:
:D yeah, i thought so too
U says:
damn, Joe has to grow up to get the driving license and drive us to some bar in the centre, where we would sit and have fun
Pihlakapuu says:
:D yeah
Pihlakapuu says:
we only have.. er... whatsit... er... 14 years to wait.
Pihlakapuu says:
no biggy
U says:
not much
Pihlakapuu says:
yeah :D
U says:
yeah :D


Tegelikult hämmastav, kui palju nimi inimesi mõjutab. Seal uues foorumis üks küsis nagu muuseas, et mis mu nimi on ja nüüd nad kutsuvad mind kõik nimepidi. :D Ja kõik, kes mind teavad, mõistavad, kui friiki see minu jaoks on. :D Mina olen ju Kuule ja mu õde on Õde, väike õde on Väike Õde ja mu vend on Vend. Kõik on selge ja lihtne. Miks asju keeruliseks ajada.

Nagu Heidi kunagi rääkis, et Kalevi nimeks oleks äärepealt saanud Punane Kompu ja just hiljuti nägin siitsamast useless factsidest, et sari Friends oleks ääääärepealt nimetatud hoopiski Insomnia Cafe'ks. Hm... Ei tea, kas ta siis ka nii popiks oleks saanud. :)

Noh... numeroloogia on päris põnev. Ma paneks siia ühe lingi, aga ma ei tea seda peast, kodus on olemas. Koju jõuan, siis lisan.
Edit: Proovi ka ja ütle, kui palju tõtt oli. :)

http://www.tartu.ee/taheklubi/numeroloogia/index.php?mood=1

L täht on seal nimetatud filosoofi täheks, ja mul ju initsiaalid mõlemad Lid. :D Ehkki ma kahtlustan, et siinkohal kehtib see "filosoofial ja laiskusel on õrnõhuke vahe," minu puhul vähemalt. :D
Tegelikult huvitaks mind see, miks mind J tõmbab. Ma panin Joosepile ka Joosep nimeks, sest teadsin, et mu lapse nimi peab igal juhul J-iga algama. :D Kõigi vähegi tähtsamate meeste nimed mu elus (välja arvatud isa, aga tema polegi mees, tema on isa :D ) on alanud J-iga.
Aaa, mu esimene armastus ei olnud ka J-iga. :) Phew.
Aga muidu on ikka järjest kõik J-iga, kas pärisnimi või see hüüdnimi, millega kõik neid kutsuvad. Isegi näitlejad, kes mulle meeldivad, on J-iga, krt. :D
Ja mehed, kes mulle meeldivad, aga kelle nimedes pole minu teada jotti, osutuvad hiljem ikkagi jottideks. :D See on lihtsalt naljakas.
Muidugi on ka mõned erandid. :) Aga tendents on sihuke.

Hahaa, ma armastan seda väljendit getting your panties in a bunch. :D Inimestega juhtub seda nii sageli, eks. :) Nad lähevad närvi mingitel totaalselt tobedatel põhjustel, isegi kui nad ise aru saavad, et see on tobe. :D Praegu just häiris mind keegi anonüümne kodanik, kes paistis kahtlustavat, et kui ma kuskil midagi/kedagi kommin, siis on mul ilmselgelt isiklik huvi mängus. :D Ma ju arvangi, et kõigi noorte vabade meeste suurim südamesoov on minuga koos elada. :D
Eks ma ikka vahel olen reaalse mõtlemisega ka. On kohti, kus maksab rüselema minna ja kohti, kus leppida niisama hängimisega. See kõlas siukse... poomisalase nõuandena nüüd, aga ep olnd nii mõeldud. :) Aga jah... ma olen rohkem selline vaikne tagareast vaataja, ei ole eriline trügija ja vehkija ja silmade sinisekslööja. :)

Ehkki mölapidamatus on mul muidugi krooniline. :D

Ja siis ühes teises kohas inimesed süüdistasid kedagi, kuna ta eelistab oma sõprade tehtut. :D Ja kui nüüd mõtlema hakata, siis kes tegelikult nii ei teeks. Minule meeldib ka tavaliselt see, mida mu sõbrad teevad, aga enamasti mitte sellepärast, et nad mu sõbrad on, vaid nad on mu sõbrad seepärast, et mulle kunagi varem ka meeldisid nende tegemised. :D Keeruline, ent loogeline. :D

Ehh.. ma mõtlen üha rohkem ja rohkem, et ehk peaks ka kuskilt välismaalt omale mehe leidma.
...Krt, lähenev Ballantine's Day ajab tõesti maseka peale, ma poleks arvanudki.

M says:
Wikitravel kirjeldab kuida eestlastega suhelda:
M says:
Põnev on ka artikli osa, mis õpetab eestlaste juuresolekul ja kodudes käituma. Eestlasele külla minnes tuleb jalatsid ära võtta, kuid sokkide määrdumist karta ei tasu – põrandad on sama puhtad kui seinad. Toidulauas peaks taldriku tühjaks sööma, samas võib vabalt mõne roa maitsmisest keelduda, eestlased saavad aru, et kõigile ei pruugi iga toit meele järele olla.

Eestlastega vestluse arendamisel
M says:
tuleb jälgida oma hääletooni – liiga vali hääl ei avalda kellelegi muljet. Oluline on ka teemavalik, tühjast-tähjast rääkides võivad eestlased väsida ja tujutsema hakata. Eesti inimesed on ratsionaalsed ja neid huvitavad asjalikud teemad.


:D Ja nii ongi. :D
Oh pask, õde ütles just msnis, et unustas friikad ahju, lammas. Mul tuli kohe siuke lihaisu... ma ei ole mingi... jube ammu liha söönd. Täna lähen ja ostan suure käntsaka ja söön nagu Gabriel ja Agnes, ainult et mõlemal pool lauda olen mina.
Voh, hea põhjus üksiolemisest mitte masenduda. :D

Viisin paar päeva tagasi pildid ilmutusse ja saan tagasi alles 10 päeva pärast. :D Täitsa horror. Esmaspäeval viisin sinna ja see poiss ütles, et alles neljapäeval tullakse neile järele, niikaua lihtsalt seisavad seal virnades.
Seega ei saagi Valentinipäevaks saata Saksamaale pakki. Noh... märtsis tuleb tal sünnipäev, eks saadan siis sünnipäevaks. :D Ja kui selleks ajaks ka ei jõua, no siis saadan emadepäevaks. Või jaanipäevaks. :D


Happy Filmendingo says:
kuklid on kohal
S says:
OMG
S says:
jumal tänatud et sa ytlesid seda
S says:
ma panin friikad ahju ju
S says:
lammas
Happy Filmendingo says:
:D
Happy Filmendingo says:
pane lammas ka ahju, ma olen poole tunni pärast taldrikuga seal
S says:
ilmnes et ma ei olnudki friikaid ahju pand. aga ahi oli sees.


Kohe näha, et sugulased.
Ma hakkasin muide Joosepi ütlemisi ühte kohta kokku kirjutama, täitsa lõbusaid jutuajamisi on seal. :) Neid, kes seda lugeda tahavad, on päris mitu, ehkki eks seal on algusaegadest üsna mitmeid asju, mis polegi niiväga naljakad, aga lihtsalt põnevad või sentimentaalsed minu kui tema ema jaoks. Eks näis, kui valmis saan, ehk panen siiagi mõned lõigud. :)
Ja reede on 13nes, muide. :)

2 comments:

BM said...

Vestlus U-ga on ilgelt irw. :D
Ja järgmine kuu on jälle 13nes reede.

wonderwoman said...

:D Joosepi sünna.