Tuesday, January 20, 2009

Apocalypto täna Neljandast. :)

Seda tahtsingi öelda. :D Niipea, kui pääsen arvuti taha istuma mingiks... tunnikski, siis tuleb kohe megablogi, hoia alt. Mul on kõiksugu jama kogunenud siia. :D
Jube kiired ajad, aga täna oli õudsalt lahe päev. :) Kõik oli nii positiivne.
Peale jäätuule, mis vähemalt poole mu ajust vist minema puhus. Mul oli müts kotis, aga ei olnd vaba aega niipalju, et pähe panna. :D
Aga jah, vaata Apocalyptot. Ma vaatan ka. :D Missiis, et mul see DVD on. Mu lemmikfilm praegu, ma olen seda ka aegluubis vaadanud. :D

Ja deem, kus ma ostsin täna palju süüa! Täitsa napakas. Kuu on vist jälle sõnnis või midagi. :D Suitsukalasalatit, itaalia salatit, grillsealiha, kartuliputru, pitsat, juustusaiakesi ja magusaid saiakesi ja... veel oli asju. :D Nüüd ma pean kaks päeva nonstop õgima, et pahaks ei läheks kõik. :D

Tegelikult võtaks praegu hea meelega hoopis kaks.. no ko...neli pitsi jägermeistrit ja poleks süüa vajagi. Mu jäätiseaju muide ei tea, mis kell on. Mul on kõik kellad valed. Köögikell pani saba, ja näitab vist minutiliselt õiget aega, aga tunnid on täitsa nihkes. Arvuti ei olegi mul kunagi õiget aega näidanud, ja käekella ei vaevunud ma keerama... või ehk keerasin, ja sestap ma pole eriti kindel, et mis kell on. Ma pean reiti minema, et kella näha, või siis telekava järgi orienteeruma.

Ja krt.. pean oma suured punased ja villased sokid välja otsima, põrand on ka liiga külm, et astuda seal peal. Hmm.. ehk on see mingi vihje, et ma nüüd leiba luusse laskma läheks...? :D Väga normaalne päev, pole midagi öelda. Nüüd võiks veel keegi armastust ka avaldada. :D

Eks siis homme või öösel räägin edasi... ja tagasi.

Nurrrmaalne, tuli ühte asja ütlema ja nüüd räägib juba tund aega...

7 comments:

McSylt said...

ai sa krt, mul tekkis su menüüd lugedes Pavlovi refleks :P

wonderwoman said...

Hilja juba... ma sõin kõik ära. :P

BM said...

ahahahahaahahah kuu on sõnnis XDXD

Ma just l6petasin dinneri söömise.

wonderwoman said...

Ma vaatan Apocalypto kordust. :D Mingi kümnendat korda. XD Homme peab kell 6 tõusma ja siblima, aga no... jube põnev film on. :D
Laupäeval tuleb Paani labürint, siis sa oled juba kodumail jälle. :)
Tule külla, joome kergeid alkohoolseid jooke. :D

Anonymous said...

oi, äitähh et seda Paani labürinti mainisid, katsun meeles pidada ja vaadata....hea film.

Anonymous said...

kuule, mis kanali pealt see Paani labürint on? ma otsisin telekavast ja ei leidnud....

wonderwoman said...

Neljandast. Eesti neljas, see uus kanal. Ehk sul näitab ikka. Kell 15:15.