Wednesday, March 25, 2015

Harilik ebakalmaar

Pealkirjas toodud asi oli just poereklaamis, pilti parem kirjeldama ei hakka. :D Aga tekkis küsimus, et kui ta kalmaar tegelt ei ole, mis pagan see siis on. :D Hihi.
Ahjaa, ja siis... mis te arvate, kas me jõulukuuse oleme juba välja visanud? :D
Praktiline oleks jaanipäevani hoida ja siis tuli otsa panna, hoiab piletiraha kokku.

Mul on hellpikk blogi gmailis, aga... ise olen bloggeris, näe. :D Peaks vist kuskile mässama minema, et kahes korraga olla ei saa.
Käisime Rosinaga natuke aega tagasi igavese pika teekonna maha, ja õhtul läheme vist mr.X-iga kõnnungile ka, Rosin kaasa, muidugi. :)
Kevadeilm soodustab trennimeeleolu.
No ja see muidugi, et eelmisel aastal M-i lapse sünnal vana klassiõega kohtudes lubasime pühalikult sel aastal samas trehvates palju kõhnemad olla. :D Karask, mul on ainult poole aprillini veel aega, enam ei söö. :D
Teile ka tuult saba alla. :)

(Mul kogu vaba aja kirjavõhm läheb lühijuttudele, nii et.. küll ma jälle tulen ja kirjutan siia ka, kohe kui need valmis saan. Ehk panen siiagi... kui huvi on.) :) Nägesh!

1 comment: