Wednesday, April 15, 2009

Happy Alone

Eile käisin kella poole kümne ajal poes, täitsa tuulevaikne oli ja mul oli ainult t-särk jaki all seljas, täitsa soe oli. Taevas oli tumesinine ja mustavad männid olid Mustaka siluetil jube shikid. Olin jube nördind, et fotokat kaasa ei võtnud, aga ma ei oleks eales uskunud, et ajamasin suves peatub. :)
Võrratu. Ehkki ma olen vanas eas kõike kartma hakanud ja sestap ei naudi enam öist/õhtust liiklemist niiväga kui alati, aga eile oli küll... musoon hakkas peas mängima (Taper Jean Girl, kui huvi on :D) ja samm tuli sisse. :D (Seepärast ütlesingi "niiväga kui alati" aga mitte "niiväga kui vanasti." :D Ehk tuleb tagasi.)
Soe ilm tekitab alati jube positiivseid meeleolusid, onju. :)

Suvega seoses on ainult paar paha asja, vunts veikleb päikses ja miks, pärgli päralt, sääred ei pruunistu? Ei pärispäikese käes, ei solaariumis. Plaanin sel suvel end mingi pagana kreemiga möksida. Kõrini on pükstest. :) Tahaks kleite ja seelikuid.
Ja mõne isase inimese püüaks ka hea meelega kinni. :) Ehk pärast lasen loodusesse tagasi, pole veel otsustand. :D Ma üsna loodussõbralik inimene.

Hahaa, sellest meenub, olin töö juures ja kodanik Blonde-Mafia tuli külla. Rääkisime enne koos lahkumist peegli ees juttu ja ma võtsin huulepulga välja, et natuke maskeeringut teha. Aga enne märkasin, et otsaesine läigib nagu oleks seda margariiniga määritud, seega tupsutasin peopesaga vastu otsaesist, naised saavad kõik aru, mis ma räägin, eks. :D Blong vaatas eemalt ja küsis, et mida kuradit sa nüüd tegid. :D
Ma siis seletasin. Ja tema ütles, et vaatas huviga, kuidas ma enne huulepulgaga midagi sahkerdasin ja siis endale käega otsaette selle määrisin. :D Et hea, et järele küsis, muidu oleks mõelnud, et mingi eriti hea trikk ja ise ka prooovind.
:D

Täna saatsin M-ile tüngakõne. :D Ma ei tee tavaliselt selliseid asju, aga see tekst oli selline: "Olete võitnud karbi mune ja tüki juustu. Ootame Sind oma auhindadele järele hiljemalt homseks Arulageda tee 509B. Kanad OY."

Ma ei suutnud juustutükile vastu panna, see oli nii armas. :D

Ja neljapäeval saadan Norra-Lenale väikse kingituse ära, tal on kaks väikest tütart, saadan neile natuke nänni. :) See teeb mul tuju nii heaks. Kinkida on palju parem kui kinke saada. Välja arvatud siis, kui kingid tuuakse salaja ära. :D Ma ei oska üldse tänada, ma lähen tigedaks isegi natuke. :D Komplimentidega sama asi, ma võin seesmiselt jube õnnelik olla, aga ma ei oska seda piisavalt väljapoole peegeldada, kõik tundub nii tobe ja mannetu. :) Seega keerangi parem naljaks kõik. :) Alles üks ütles mulle, et "teil on nii ilusad pikad juuksed." Ma vastasin "aitähi" asemel, et "jaah, natuke veel ja hakkan kempsupaberi pealt jõhkralt kokku hoidma."

Joosep muide kirjutab juba tähti ja joonistab trolle. :) Oot, mul on ju uus arvuti, saan sulle kohe näidata ka. :)

Photobucket

:) Mõni teine päev panen üles klipi, kuidas ta kahe käega joonistab.

Ja lõpetuseks laul. Kui see ka kaasa ei tõmba, siis oled tõesti vana. :D :P
Ma veel ei ole. :D Woohoo!

No comments: