Wednesday, July 17, 2019

Mehe Pai



Lihtsalt väike vahemärkus.
Kui mr. X jälle alles hilisöösel töölt koju jõuab ja ma olen veits nördind ja peseme siis hambad ära ja kobime voodisse ja ma keeran talle selja, sest kell on liiga palju ja peab siva magama jääma, et ilgelt vara jälle tõusta ja ütleme juba oma "head ööd" ära ja mul vajub silm kinni. Ja tema sirutab käe ja teeb mulle pai. Mitte üks kord, vaid oma kümme minutit. Vahepeal jääb ise magama ja siis mõni sõrm vajutab mulle ajju või silma, aga see on selline tore ajulohk, see ei häiri. See teeb rõõmsaks, ma magakski niimoodi ta sõrme all koguaeg täitsa hea meelega. Nii kummaline temast, eks. Nagu see muinasjutt kunagi, "Memme musi," aga hoopis Mehe Pai, mingi ürgne kõikevõitev maagia, pühib mu peast kõik pahad mõtted ära ja lohu-tab mu aju. :) Nii hea.
Tehke rohkem pai omadele ka.

No comments: