Thursday, January 24, 2013

Grillihooaeg on alanud

Joosep ehitas diivani peale telgi ja loobib siit selja tagant potte ja panne ja püstoleid põrandale: "Ma lähen nüüd välja grillima."
Otsustati grillida kala. Väga hea idee.

Eile õhtul nägin üht trullakat mammit majast mööda minemas, pikk mantel seljas ja ludumüts peas. Kuna ta kõndis aeglaselt ja väikse lumevalli taga, siis tundus nagu oleks ta hõljunud. Meenutas muumimultika Urri (siinkohal oleks meeleolukas mainida viie aasta tagust Joosepit (veel üks sulg, kuhu see aeg küll läinud on, ah,) kes tuli käed püsti ja teatas hauataguse häälega: "Ullllll tuleb, Ullll tuleb!") ja siis mõtlesingi, et kui Urr läheb poekotiga kodu poole, siis peaks ilmselt ilmad soojemaks minema hakkama. Hiljem delfist lugesin, et järgmisel nädalal pidavatki sulaks kiskuma.

Tänahommikune helesinine taevas ja roosad pilved ja kena tüüp teiselpool teed tekitasid kah suviselt patuseid mõtteid. :)
Haha, millest omakorda meenub. Mu täditütar saatis mulle saksamaalt mingeid suuri C-vitamiini tablette, sellise hõbepaberi sees, kandilised pakikesed pisikesed. Iga tablett on eraldi pakitud.
Kujutasin selgelt ette, kuidas ma tänaval bussipeatuses seisan ja selle aeglaselt lahti käristan... silmanurgast märkan, et mõni kena noormees piidleb... ja siis pistan vitamiini suhu. Ja siis järsku mõistan, kuiväga see pakend kondoomiga sarnaneb... :D
Haha. Edaspidi olen alati tuntud kui mammi, kes kondoome nätsutab ajaviiteks.

Joosep tõi mulle nüüd süüa, rohuplaadi (mullast vabastatud :D), liblikavokaali ja vee väikese karbi sees.
Head isu.

No comments: